positive historier om Puregon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

BigHope13

mea skriver:

Jeg har desværre ikke noget positivt,at sige om puregon.. 

Jeg har prøvet det 2 gange,og første gang startede jeg ud med på CD 10,at have 3 æg på 13 og 14mm,da jeg kom til scanning igen 3 dag senere,på trods af mere medicin,var de 2 på 13mm gået i sig selv,og den på 14mm var slet ikke vokset.

I mit 2.forsøg voksede folliklerne slet ikke,så jeg endte ud med 1 stk. i naturlig cyklus.

Desværre kender jeg til rigtig mange,der har de samme erfaringer med puregon,så min anbefaling er at holde sig fra det,og bede om feks. Gonal-F i steden for. 

Øv det var en trist historie om puregon, er godt nok spændt på om der er sket noget derinde. Skal til scanning i morgen så må jeg se hvad han siger.
Min gyn virker som en type der ret hurtigt går over til noget nyt hvis han kan se det ikke har en effekt på mig. tror bare ikke der er sket noget nu fordi jeg har fået den laveste dosis ind til videre og har på fornemmelsen at der virkelig skal et ordentlig læs hormoner til for at få gang i mine bedstemor æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

marie_jon

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer, jeg skal nu videre i forløbet med lidt stikkeri. Skal starte med puregon 25 enheder i morgen, og skal så scannes igen på mandag for at se om det har sat lidt skub i sagerne.

Er der nogen herinde som kan komme med deres historier med puregon???

Jeg har KUN positivt om purigon! Jeg stak mig selv i maveskindet(gjorde slet ikke ondt) i ca 3 uger. Alle mine æg voksede rigtig fint. Blev incermineret D 4 oktober(2011), og testede positiv 16 dage efter i første forsøg. Har nu en dejlig dreng på 18 mdr held og lykke med det!!! Det skal nok gå godt for jer

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

maria_josse skriver:

Jeg har KUN positivt om purigon! Jeg stak mig selv i maveskindet(gjorde slet ikke ondt) i ca 3 uger. Alle mine æg voksede rigtig fint. Blev incermineret D 4 oktober(2011), og testede positiv 16 dage efter i første forsøg. Har nu en dejlig dreng på 18 mdr held og lykke med det!!! Det skal nok gå godt for jer

Åhh sikke en skøn historie, Ihhh nu jeg endnu mere spændt på scanning i morgen. Har stukket 4dage nu, har ikke de store problemer med at stikke mig skal bare flytte sted for hver omgang ellers gir det blå mærker.

Ihhh hvor jeg håber jeg kan gøre sig succesen efter

Anmeld

6. januar 2013

marie_jon

BigHope13 skriver:

Åhh sikke en skøn historie, Ihhh nu jeg endnu mere spændt på scanning i morgen. Har stukket 4dage nu, har ikke de store problemer med at stikke mig skal bare flytte sted for hver omgang ellers gir det blå mærker.

Ihhh hvor jeg håber jeg kan gøre sig succesen efter

Åh ja... De blå mærker husker jeg tydeligt! uhh det er så spændende det i går igennem, og samtidig også hårdt Men er helt sikker på at det er jeres tur meget snart, til at få 2 streger

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

Det er den helt præcise beskrivelse, for det nemlig mega spændende og endelig sker der noget med hormoner ligende og lige pludselig er der også en chance for at det lykkedes men det samtidig mega hårdt, især for min pyske. Men prøver at holde hovedet højt og tænke positivt
tak for de krydsede fingre håber det hjælper og du får ret

Anmeld

7. januar 2013

gædde/gitte

BigHope13 skriver:

Det er den helt præcise beskrivelse, for det nemlig mega spændende og endelig sker der noget med hormoner ligende og lige pludselig er der også en chance for at det lykkedes men det samtidig mega hårdt, især for min pyske. Men prøver at holde hovedet højt og tænke positivt
tak for de krydsede fingre håber det hjælper og du får ret

Dejlig tråd - har haft de samme tanker

Jeg skal starte på puregon når min mens dukker op i næste uge

er spændt på om der er bivirkninger ved puregon?? og min panikangst for nåle  er blevet stukket i maven en gang før i forbindelse med en operation, og der kunne jeg i hvertfald godt ha trukket den underlige læge en lige højre!

Vil holde øje med dine tråde

Anmeld

7. januar 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

Dejlig tråd - har haft de samme tanker

Jeg skal starte på puregon når min mens dukker op i næste uge

er spændt på om der er bivirkninger ved puregon?? og min panikangst for nåle  er blevet stukket i maven en gang før i forbindelse med en operation, og der kunne jeg i hvertfald godt ha trukket den underlige læge en lige højre!

Vil holde øje med dine tråde

Åh hvor du sød, synes også selv at det er blevet en dejlig tråd og nu den endnu bedre Hehe for puregon virker åbenbart rigtig godt på mig selv med den mindste dosis. Har ihvertfald siden i onsdag dannet 1super flot æg på 16 mm som lægen var meget meget imponeret over Yay.
Så nu hedder det inseminering på torsdag Uhh altså.

Jeg har inden bivirkninger haft ved puregon, det da ikke det fedeste at skulle stikke sig selv men det har virkelig ikke været så slem som jeg have troet. Menn det giver på mig altså lidt blå mærker så skrifter sted hver dag.

Håber det også har en positiv virkning ved dig

Anmeld

7. januar 2013

BigHope13

maria_josse skriver:

Åh ja... De blå mærker husker jeg tydeligt! uhh det er så spændende det i går igennem, og samtidig også hårdt Men er helt sikker på at det er jeres tur meget snart, til at få 2 streger

Tak for de krydsede fingre, puregon har virket perfekt, 1 æg har modnet sig stort og flot og er på 16mm nu så jeg skal insemineres på torsdag jubii

Anmeld

7. januar 2013

gædde/gitte

BigHope13 skriver:

Åh hvor du sød, synes også selv at det er blevet en dejlig tråd og nu den endnu bedre Hehe for puregon virker åbenbart rigtig godt på mig selv med den mindste dosis. Har ihvertfald siden i onsdag dannet 1super flot æg på 16 mm som lægen var meget meget imponeret over Yay.
Så nu hedder det inseminering på torsdag Uhh altså.

Jeg har inden bivirkninger haft ved puregon, det da ikke det fedeste at skulle stikke sig selv men det har virkelig ikke været så slem som jeg have troet. Menn det giver på mig altså lidt blå mærker så skrifter sted hver dag.

Håber det også har en positiv virkning ved dig

åh det var da skønt at høre!!

puhh... syntes du ikke der er en underlig fornemmelse at, man har ventet og ventet, også går alting bare pludselig stærkt?

skal krydse fingere for elitesvømmerne på torsdag

Anmeld

7. januar 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

åh det var da skønt at høre!!

puhh... syntes du ikke der er en underlig fornemmelse at, man har ventet og ventet, også går alting bare pludselig stærkt?

skal krydse fingere for elitesvømmerne på torsdag

Hihi tusind tak skal du have, synes det rart at manden også skal til at præstere noget. De har det for nemt nogen gange Haha.

Jeg har det helt vildt underligt, super glad og forventningsfuld men jo lige pludselig går det bare mega stærkt. Det så fantastisk, nu håber jeg virkelig bare at alt går som det skal. Og vi kan få en skøn efterårs baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.