positive historier om Puregon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.100 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

BigHope13

Hej de skønne damer, jeg skal nu videre i forløbet med lidt stikkeri. Skal starte med puregon 25 enheder i morgen, og skal så scannes igen på mandag for at se om det har sat lidt skub i sagerne.

Er der nogen herinde som kan komme med deres historier med puregon???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

BigHope13

Ingen der vil dele lidt erfaring

Anmeld

2. januar 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer, jeg skal nu videre i forløbet med lidt stikkeri. Skal starte med puregon 25 enheder i morgen, og skal så scannes igen på mandag for at se om det har sat lidt skub i sagerne.

Kigger lige med, da jeg måske selv skal starte

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

BigHope13 skriver:

Fik godt nok menopur - men princippet er det samme.. Blev gravid på hormoner og hjemmearbejde efter 2 mislykkedes inseminationsforsøg.. Da jeg blev gravid var min dosis menopur sat op for at give flere æg - havde 2 flotte æg hvoraf det ene jo så blev befrugtet..

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

Britt88 skriver:

Fik godt nok menopur - men princippet er det samme.. Blev gravid på hormoner og hjemmearbejde efter 2 mislykkedes inseminationsforsøg.. Da jeg blev gravid var min dosis menopur sat op for at give flere æg - havde 2 flotte æg hvoraf det ene jo så blev befrugtet..

Super tak for den dejlige historie, er godt nok spændt på det hele, håber dog ikke det noget der tager for lang tid for blev godt nok overrasket over hvor dyrt det skidt var. Er heldigvis medlem af danmark.

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Kigger lige med, da jeg måske selv skal starte

Det bare helt i orden håber vi kan blive lidt klogere

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

BigHope13 skriver:

Super tak for den dejlige historie, er godt nok spændt på det hele, håber dog ikke det noget der tager for lang tid for blev godt nok overrasket over hvor dyrt det skidt var. Er heldigvis medlem af danmark.

Ja det var/er jeg ikke så måtte punge ud med lidt over 3000 i alt til de 3 forsøg.. Har dog fået kronikertilskud så kan max betale 3600 og så er resten derudover gratis

Håber på det bedste for jer - ved hvor svært det til tider kan være - at noget kan tage 2 min for nogle og 2 år for andre..

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

Britt88 skriver:

Ja det var/er jeg ikke så måtte punge ud med lidt over 3000 i alt til de 3 forsøg.. Har dog fået kronikertilskud så kan max betale 3600 og så er resten derudover gratis

Håber på det bedste for jer - ved hvor svært det til tider kan være - at noget kan tage 2 min for nogle og 2 år for andre..

Ja det render hurtigt op, jeg måtte af med 1250 kr til blot 12 dage og det så på den laveste dosis. Skal man opfylde nogle bestemte krav for at få kroniker tilskud?? og hvor kan man evt søge om det??

Ja det er en svær periode, vi har været igang over 2 år nu. men ha først fået en gyn som virkelig vil hjælpe os her for halvanden mdr siden så lidt pt synes jeg heldigvis tiden flyver afsted

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

BigHope13 skriver:

Ja det render hurtigt op, jeg måtte af med 1250 kr til blot 12 dage og det så på den laveste dosis. Skal man opfylde nogle bestemte krav for at få kroniker tilskud?? og hvor kan man evt søge om det??

Ja det er en svær periode, vi har været igang over 2 år nu. men ha først fået en gyn som virkelig vil hjælpe os her for halvanden mdr siden så lidt pt synes jeg heldigvis tiden flyver afsted

Spørg om det på klinikken.. Det var min gynækolog der sørgede for at søge tilskuddet til mig - ved dog ikke om man kan få det når man også er medlem af Danmark..

Vi havde heldigvis en skøn gynækolog.. 10 ugers ventetid til forsamtalen, derefter gik det stærkt det hele - nåede "kun" at være hos hende i 4 måneder til jeg stod med den positive test..

Her havde vi dog "fordelen" af at det kun var mandens svømmere der ikke var i top - men at jeg ingenting fejlede.. Det er nemlig lidt nemmere hvis det er manden den "er gal med" - der er flere muligheder

Anmeld

3. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har desværre ikke noget positivt,at sige om puregon.. 

Jeg har prøvet det 2 gange,og første gang startede jeg ud med på CD 10,at have 3 æg på 13 og 14mm,da jeg kom til scanning igen 3 dag senere,på trods af mere medicin,var de 2 på 13mm gået i sig selv,og den på 14mm var slet ikke vokset.

I mit 2.forsøg voksede folliklerne slet ikke,så jeg endte ud med 1 stk. i naturlig cyklus.

Desværre kender jeg til rigtig mange,der har de samme erfaringer med puregon,så min anbefaling er at holde sig fra det,og bede om feks. Gonal-F i steden for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.