Sara. skriver:
Hej!
Jeg har lige set at der er skoletasker på udsalg, og så overvejede jeg, om min mand og jeg skulle finde en på udsalg til vores datter som skal starte i 0.klasse til sommer. Hvis vi køber en, så har vi tænkt os at gemme den og først give hende den til sommer.
Men kan man godt bare købe en der er beregnet til 0.klasse børn? Jeg tænker på str. Eller skal man have børnene med ud og prøve den?
Og er der nogen mærker i vil råde os til at købe eller fraråde os?
Søger gode råd 
Vi brugte 3!!! timer på at prøve skoletaske på vores datter, da hun er en lille spirrevip, det endte med en af disse 22 liters tasker fra Beckmanns, regnslag med refleks er "indbygget" der er en lille rød lygte så de lettere kan ses, ryggen kan indstilles nøjagtigt til det enkelte barn, der kan fås en gymnastiktaske til der kan spændes fast på tasken, så den ikke hænger og "flapper" og giver øget belastning bagtil og den har stropper over brystet og ved maven, dette tager ca 20% af taskens vægt væk fra ryggen, synes det er vigtigere at få dem prøvet for at være sikker på at de passer, som det er at spare en masse penge, de små vokser hurtigt og der kan nå at ske mange ændringer i ryggen inden august. 

Anmeld