Skoletaske - Hvilken slags????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Dinna88

Sara. skriver:

hmmm ja..... der er bare MANGE penge at spare...........

Tak for dit svar

Mange bække små - hvis I starter NU med at tænke over en god taske der er helt perfekt til den ene ryg, så kan I forebygge meget. Jeg taler desværre af erfaring. Min ryg er totalt ødelagt pga. dårlige skoletasker kombineret med en svag ryg. I ved jo ikke nu, om jeres barn har en svag ryg, som eventuelt kan volde problemer senere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

1974

Vores erfaring med 2 børn på 6 og 10 år .er at spejder sport laver de bedste skoletasker ,de sidder godt og holder sig godt. koster mellem 550 kr og 650 kr

Anmeld

14. marts 2014

Lene78

Jeg havde rigtigt svært ved at finde ud af hvilken type skoletaske, som jeg skulle købe til min søn i 0. klasse. Man skal dog helt klart ud i butikkerne og se hvordan de sidder før at man beslutter sig.

Søgte dog først inspiration på sider som skoletasker.info og lign. først for at pejle ind på dem, som så gode ud.

Anmeld

15. marts 2014

Lene78

Og jeg hælder selv til Jeva :-)

Anmeld

16. marts 2014

Mimbi

Jeg tror de bedste skoletasker er dem fra Bergans 

http://www.spejdersport.dk/bergans/skoletasker/

Jeg ønskede min søn (7år) fik sådan en da han skulle starte i 1 klasse, men det fik han bare ik' fordi min eks svierforeldre skulle købe den og de valgte mod mit ønske at købe en fra LEGO :/ den er vi også glade for men den har hård plastik bund og den ødelægger foreksempel uldtrøjer fordi den har skarpe kante.

held og lykke med skoletaske jagten

Anmeld

16. marts 2014

Mimic

Sara. skriver:

Hej!

Jeg har lige set at der er skoletasker på udsalg, og så overvejede jeg, om min mand og jeg skulle finde en på udsalg til vores datter som skal starte i 0.klasse til sommer. Hvis vi køber en, så har vi tænkt os at gemme den og først give hende den til sommer.

Men kan man godt bare købe en der er beregnet til 0.klasse børn? Jeg tænker på str. Eller skal man have børnene med ud og prøve den?
Og er der nogen mærker i vil råde os til at købe eller fraråde os?

Søger gode råd

Vi brugte 3!!! timer på at prøve skoletaske på vores datter, da hun er en lille spirrevip, det endte med en af disse 22 liters tasker fra Beckmanns, regnslag med refleks er "indbygget" der er en lille rød lygte så de lettere kan ses, ryggen kan indstilles nøjagtigt til det enkelte barn, der kan fås en gymnastiktaske til der kan spændes fast på tasken, så den ikke hænger og "flapper" og giver øget belastning bagtil og den har stropper over brystet og ved maven, dette tager ca 20% af taskens vægt væk fra ryggen, synes det er vigtigere at få dem prøvet for at være sikker på at de passer, som det er at spare en masse penge, de små vokser hurtigt og der kan nå at ske mange ændringer i ryggen inden august.

Anmeld

16. marts 2014

Pcokate

Hej!

Jeg har lige set at der er skoletasker på udsalg, og så overvejede jeg, om min mand og jeg skulle finde en på udsalg til vores datter som skal starte i 0.klasse til sommer. Hvis vi køber en, så har vi tænkt os at gemme den og først give hende den til sommer.

Men kan man godt bare købe en der er beregnet til 0.klasse børn? Jeg tænker på str. Eller skal man have børnene med ud og prøve den?

Søger gode råd

Vi prøvede alverdens pga knægtens højde ikke passede til aldersmærket på taskerne og kun LEGO's sad ordentligt + den hårde bund gør at ikke alt bliver vådt hvis børnene sætter tasken i en vandpyt m.m. Mens de leger

Anmeld

16. marts 2014

helle85

Sara. skriver:

Hej!

Søger gode råd

jeg vil helt klart anbefale en java skole taske vi har en tuoin (staves) til datteren og en fra java til min dreng og de begge vil aller helst bære den fra java den er meget let og sidder god

så i år skal min dreng have ny taske og det bliver en java igen

Anmeld

16. marts 2014

lineog4

Jeg har også købt på tilbud hver gang. Men jeg vil ikke foreslå et mærke men tage barnet med ned og prøve den, for det er forskelligt hvad der sidder godt på ryggen. Fx var LEGO skod til mine børn, min datter havde en og efter 6 mnd måtte jeg købe en ny for den sad virkelig af h.... Til og gjorde ondt på hende. Derimod har jeva været super gode til mine børn.

Som med sko ville jeg glemme æstetikken og moden i de 5 minutter de prøver taske og se på pasformen på ryggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.