Skoletaske - Hvilken slags????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Sara.

Hej!

Jeg har lige set at der er skoletasker på udsalg, og så overvejede jeg, om min mand og jeg skulle finde en på udsalg til vores datter som skal starte i 0.klasse til sommer. Hvis vi køber en, så har vi tænkt os at gemme den og først give hende den til sommer.

Men kan man godt bare købe en der er beregnet til 0.klasse børn? Jeg tænker på str. Eller skal man have børnene med ud og prøve den?
Og er der nogen mærker i vil råde os til at købe eller fraråde os?

Søger gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

LinLin

Jeg købte Davids skoletaske til dette skoleår sidste januar han startede i 0. Klasse i august!

Han har en lego skoletaske (ninjago ) den er rigtigt god! Fik den til 350 kr (= halv pris! )
- de har mange forskellige, lego, også nogle mere pigede

Anmeld

2. januar 2013

Dinna88

jeg ville helt sikke prøve den på - ens taske er altafgørende for ryggen og nakken, også selvom den ikke vejer 10 kg. 

Anmeld

2. januar 2013

LinLin

http://go.tv2.dk/articledag/id-42404659:sådan -vælger-du-den-rigtige-skoletaske.html

Den han har er nederst på siden...

Jeva laver også nogle gode nogle

Anmeld

2. januar 2013

Sara.

DAs mor skriver:

Jeg købte Davids skoletaske til dette skoleår sidste januar han startede i 0. Klasse i august!

Han har en lego skoletaske (ninjago ) den er rigtigt god! Fik den til 350 kr (= halv pris! )
- de har mange forskellige, lego, også nogle mere pigede

Hvilken str. er den?

Det er jo det. Vil gerne have Lærke får en god en, men synes bare de koster mange penge.....

Tak for dit svar

Anmeld

2. januar 2013

Sara.

Dinna88 skriver:

jeg ville helt sikke prøve den på - ens taske er altafgørende for ryggen og nakken, også selvom den ikke vejer 10 kg. 

hmmm ja..... der er bare MANGE penge at spare...........

Tak for dit svar

Anmeld

2. januar 2013

De3Guldklumper

Sara. skriver:

Hej!

Jeg har lige set at der er skoletasker på udsalg, og så overvejede jeg, om min mand og jeg skulle finde en på udsalg til vores datter som skal starte i 0.klasse til sommer. Hvis vi køber en, så har vi tænkt os at gemme den og først give hende den til sommer.

Men kan man godt bare købe en der er beregnet til 0.klasse børn? Jeg tænker på str. Eller skal man have børnene med ud og prøve den?
Og er der nogen mærker i vil råde os til at købe eller fraråde os?

Søger gode råd

Vores datter starter også i 0 klasse til august.

Hun fik en Skoletaske er i oktober til hendes fødselsdag. Vi fandt en Jeva i str xs som det også hedder i Skoletaske sprog

Jeg vil klart anbefale at i tager jeres barn med ud og afprøve lidt forskellige tasker og får hjælp til hvordan den skal sidde - så kan i jo diskret få den lagt til side til en a jer er ude af butikken sammen med barnet

Vi havde øje på en helt anden model i Jeva men da vores datter er smal og lille var det slet ikke den som var optimal til hende så jeg var glad for at få hjælp. Og så købte vi den uden hun viste det

Anmeld

2. januar 2013

LinLin

Sara. skriver:

Hvilken str. er den?

Det er jo det. Vil gerne have Lærke får en god en, men synes bare de koster mange penge.....

Tak for dit svar

Det er den mindste af skoletaskerne... Small? Der er en mindre men den er til børnehave...

Anmeld

3. januar 2013

helmich

Hej vil bare lige give et tip, når det nu er første gang i skal købe skoletaske.

Lad være af vælge en af de modeller med hård plast i bunden. - Vi købte sådan en - ninjago taske - med hård bund, for så kan den tåle at stå i vandpytter, og kan stå selv. - MEN den gøre bare så ondt at have på ryggen, fordi den hårde bund skærer ind mod lænden.  

Anmeld

3. januar 2013

Lone Jakobsen

jeg er glad for jeva og lego. jeg købte til min mellemste søn mens han stadig gik i børnehave, og det var ikke noget problem.

som andre skriver så er der jo mulighed for at tage barnet med ud og prøve forskellige mærker først så har i en fornemmelse af hvad der passer bedst til jeres datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.