angående samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Pige2009

sandramor skriver:

Hej piger

Er anonym da jeg ikke vil kunne Googles håber det er okay med jer.....

Sagen er den at jeg har en datter på 9 mdr som jeg altid har været alene med.... Hendes far har indtil nu kun set hende en time om ugen her hos mig... Tilbød for 3 mdr siden mere samvær men det var han ikke interesseret i.... Det har været enormt svært at få ham til at foretage sig noget med vores datter andet end at sidde i sofaen med hende..... Han har dig skiftet ble 2 gange og givet hende lidt at spise et par gange..... Han vil ikke ha jeg forlader rummet mens de er sammen( det gør jeg dog alligevel for at give dem alene tid og for at vires datter knytter sig mere til ham) han siger så sidste gang at han er skuffet over at jeg ikke lærer ham alle tingene og han regner med at jeg viser ham hvornår hun er sulten og hvornår hun er træt osv....?? Jamen jamen han skal da selv lære at føle sig tryg i sin rolle som far og lære hendes signaler at kende......
Nå anyway nu vil han gerne ha mere samvær hvilket jeg synes var suuuuper!! Indtil han så stillede alle sine betingelser op
Det må ikke være søndag det skal være lørdag, jeg må ikke have min store datter hjemme når han kommer?? Da han ikke vil ha hende her mens han er her for så går det ud over hans samvær???
Jeg må ikke have andre på besøg heller?? Og jeg skal fra han kommer til han går hjem være ved dem og vise ham alt???

Hvad pokker er det lige for noget at komme med???
Jeg sagde så at jeg under ingen omstændigheder sender min store datter bort fordi han konmer! Det er hendes hjem og hendes lillesøster og hun er altså 8 så hun forstår altså godt hvad der foregår... Og så længe samværet foregår i mit hjem skal han ikke bestemme hvem der er i mit hjem..... Færdig basta!!!!!
Sys i jeg er helt uretfærdig???
Jeg mener bare ikke han skal have lov at sætte en masse betingelser op for hvordan og hvorledes det skal foregå......

Han kan ikke tage vores datter med hjem da han bor over en times kørsel fra os så det er ikke en mulighed...

Selvfølgelig skal din store datter stadig være hjemme, når han kommer 

Jeg kan godt forstå, derhen ikke vil have, der er andre end jer, når han er der, hvis han skal suge til sig, men som du selv skriver, skal han også lære pigens signaler at kende. Måske kunne du gå en tur med den store datter, så han prøver at være alene med sin datter i lidt tid ad gangen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Baagøe skriver:

Jeg kan godt forstå, derhen ikke vil have, der er andre end jer, når han er der, hvis han skal suge til sig, men som du selv skriver, skal han også lære pigens signaler at kende. Måske kunne du gå en tur med den store datter, så han prøver at være alene med sin datter i lidt tid ad gangen...

Anmeld

2. januar 2013

sandramor

mor:) skriver:

Det kommer sikkert med tiden. Han ser hende jo ikke 24timer. Han skal jo heller ikke bare efterlades med hende alene, hvis han virkelig er utryg ved det. Det vil smitte af på din datter.

Lige præcis er også sikker på det kommer med tiden :-)
For nej det er jo begrænset hvor mange timer han er sammen med hende så derfor tager det jo nok lidt længere tid.....
Jaah man kan godt mærke at hun også blir pylret og usikker når han også er det.... Og neej hun skal ikke være selv med ham endnu... Det er også vigtigt at hun ikke lider overlast men føler sig tryg ved situationen :-)

Anmeld

2. januar 2013

sandramor

Baagøe skriver:

Tak for dit svar

Og ja jeg mener også min store datter skal være hjemme når han er der....
Og jaah altså jeg ville også gerne gå en tur med den store datter... Men har så forslået at han evt går en tur med den bette i stedet for.... Er ikke sååå meget for at efterlade ham alene i mit hjem uden jeg er der.... Sidst jeg gjorde det snuste han rundt i mine ting
Så nu håber jeg han vil tage vores datter med på en gåtur en halv times tid eller sådan.... Så får han på den måde aleners med hende alligevel

Anmeld

4. januar 2013

Pige2009

sandramor skriver:

Tak for dit svar

Og ja jeg mener også min store datter skal være hjemme når han er der....
Og jaah altså jeg ville også gerne gå en tur med den store datter... Men har så forslået at han evt går en tur med den bette i stedet for.... Er ikke sååå meget for at efterlade ham alene i mit hjem uden jeg er der.... Sidst jeg gjorde det snuste han rundt i mine ting
Så nu håber jeg han vil tage vores datter med på en gåtur en halv times tid eller sådan.... Så får han på den måde aleners med hende alligevel

En rigtig god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.