Hej piger

Er anonym da jeg ikke vil kunne Googles håber det er okay med jer.....
Sagen er den at jeg har en datter på 9 mdr som jeg altid har været alene med.... Hendes far har indtil nu kun set hende en time om ugen her hos mig... Tilbød for 3 mdr siden mere samvær men det var han ikke interesseret i.... Det har været enormt svært at få ham til at foretage sig noget med vores datter andet end at sidde i sofaen med hende..... Han har dig skiftet ble 2 gange og givet hende lidt at spise et par gange..... Han vil ikke ha jeg forlader rummet mens de er sammen( det gør jeg dog alligevel for at give dem alene tid og for at vires datter knytter sig mere til ham) han siger så sidste gang at han er skuffet over at jeg ikke lærer ham alle tingene og han regner med at jeg viser ham hvornår hun er sulten og hvornår hun er træt osv....?? Jamen jamen han skal da selv lære at føle sig tryg i sin rolle som far og lære hendes signaler at kende......
Nå anyway nu vil han gerne ha mere samvær hvilket jeg synes var suuuuper!! Indtil han så stillede alle sine betingelser op

Det må ikke være søndag det skal være lørdag, jeg må ikke have min store datter hjemme når han kommer?? Da han ikke vil ha hende her mens han er her for så går det ud over hans samvær???
Jeg må ikke have andre på besøg heller?? Og jeg skal fra han kommer til han går hjem være ved dem og vise ham alt???
Hvad pokker er det lige for noget at komme med???
Jeg sagde så at jeg under ingen omstændigheder sender min store datter bort fordi han konmer! Det er hendes hjem og hendes lillesøster og hun er altså 8 så hun forstår altså godt hvad der foregår... Og så længe samværet foregår i mit hjem skal han ikke bestemme hvem der er i mit hjem..... Færdig basta!!!!!
Sys i jeg er helt uretfærdig???
Jeg mener bare ikke han skal have lov at sætte en masse betingelser op for hvordan og hvorledes det skal foregå......
Han kan ikke tage vores datter med hjem da han bor over en times kørsel fra os så det er ikke en mulighed...
Anmeld