ihh så spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Tak for heldig lykke, desværre var der ikke sket noget så nu skal jeg stikke mig med puregon og scannes igen på mandag

Okay, det var ærgerligt. Men heldigvis kan der jo gøres noget ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Nessie

Mine æg er også nogle sløve padder, de har hver gang skullet have en ordentlig dosis hormon, og var først klar til udtagning på 17.dagen, det er vist ret sent i forhold til de fleste andre.

Håber Puregonen kan gøre tricket for dig, så de små æg er vokset fint på mandag

Anmeld

3. januar 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Mine æg er også nogle sløve padder, de har hver gang skullet have en ordentlig dosis hormon, og var først klar til udtagning på 17.dagen, det er vist ret sent i forhold til de fleste andre.

Håber Puregonen kan gøre tricket for dig, så de små æg er vokset fint på mandag

Tusind tak for din besked. Jeg håber virkelig på at det virker på mig selvom jeg ikke forventer det helt store lige nu da jeg kun får 25 enheder pr dag nu.

Anmeld

3. januar 2013

et-ønske

tarkoflen skriver:

Mine æg reagerede heller ikke helt optimalt fra starten, så jeg blev sat op i dosis håber der er mere gang i sagerne på mandag

Blev din dosis af pergotime sat op? eller fik du en anden hormonbehandling sammen med pergotime??

Anmeld

3. januar 2013

tarkoflen

babywish13 skriver:

Blev din dosis af pergotime sat op? eller fik du en anden hormonbehandling sammen med pergotime??

Jeg fik menopur, som er en anden hormonbehandling, jeg stak mig hver dag i ca. 14 dage mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.