ihh så spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

BigHope13

Ja det er lige hvad jeg er. Er idag på cyklus dag 12 og har fået pergotime fra 3blødningsdag og 5dage frem.
I dag kl 13 skal jeg ind og scannes og se om der kommet lidt gang i mine æg. Ihhh hvor er jeg spændt. Håber sådan på godt nyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Troldemommi

BigHope13 skriver:

Ja det er lige hvad jeg er. Er idag på cyklus dag 12 og har fået pergotime fra 3blødningsdag og 5dage frem.
I dag kl 13 skal jeg ind og scannes og se om der kommet lidt gang i mine æg. Ihhh hvor er jeg spændt. Håber sådan på godt nyt.

Held og lykke

Monica

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Jeg for en masse fine små æggebasser

Anmeld

2. januar 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Spændende Held og lykke.

Anmeld

2. januar 2013

gædde/gitte

BigHope13 skriver:

uhhhhh..... spæææændende

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

uhhhhh..... spæææændende

Ja det var det , desværre er der bare ikke sket en dyt derinde. Så nu skal jeg stikke mig selv med puregon og scannes igen på mandag.

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

Monica P skriver:

Held og lykke

Monica

Tak for de krydsede fingre. Der var desværre ikke slet nogen fremgang så nu skal jeg videre med puregon. Og så scannes på mandag igen

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Spændende Held og lykke.

Tak for heldig lykke, desværre var der ikke sket noget så nu skal jeg stikke mig med puregon og scannes igen på mandag

Anmeld

2. januar 2013

BigHope13

tarkoflen skriver:

Jeg for en masse fine små æggebasser

Tak for de krydsede fingre desværre var der ikke noget særligt at komme efter så nu skal der stikkes med puregon og så scannes igen på mandag. Så håber jeg der blevet vækket lidt liv i dem

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

BigHope13 skriver:

Tak for de krydsede fingre desværre var der ikke noget særligt at komme efter så nu skal der stikkes med puregon og så scannes igen på mandag. Så håber jeg der blevet vækket lidt liv i dem

Mine æg reagerede heller ikke helt optimalt fra starten, så jeg blev sat op i dosis håber der er mere gang i sagerne på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.