Hvor sover din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

JS<3

Alberte på 12 uger sover i hendes trammeseng på vores soveværelse, hun tager også sin middags lur der, har vi været ude og gå så sover hun i barne vognen. Tror kun hun sov i liften til hun var 3 uger, hun er en sprallemand, så den blev hurtigt for lille.

I næste måned kommer hun på eget værelse, da far vægger hende med tv og hans alarm (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Masig

LilleChelle skriver:

Som overskriften siger, hvor og i hvad sover din baby ?

Om natten i sin egen seng på eget værelse og har gjort det siden han var to mdr. Før det sov han i sin seng i vores værelse. 

Om dagen sover han i barnevognen medmindre det er frost eller tåget. Pt sover han i voksi med en kortærmede body, jakke mehætte om ørerne, bukser og strømper. 

Anmeld

2. januar 2013

Blirnokaldrigfru

Min lille mus på 5 mdr sover ved siden af mig i vores seng, og det blir hun ved med et stykke tid endnu!! elsker det! Hun sover bare i en body med lange ærmer

Anmeld

2. januar 2013

Chanel12

Min lille mand på 10 uger er først nu begyndt at sove på vores seng, førhen frem til 4 dage siden sov han kun på min mave, så nu kan mor endelig sove på maven igen 

Men om dagen vil han kun ligge i skød, tremmeseng bliver kun brugt når han vil lege med sin uro

Anmeld

2. januar 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Om dagen i hendes slee bee i barnevognen og om natten i hendes vugge på eget værelse

Anmeld

2. januar 2013

MorDk

Om natten i sin vugge.

Om dagen i sin CityBag på altanen.

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

LilleChelle skriver:

Bella Elina er lige fyldt 1 år.

Om eftermiddagen sover hun i sin altan barnevogn med sin Voksipose.
Om natten sover hun i sin seng på sit værelse - men kommer stadig nogle gange ind til mor og far.

Hun sov inde hos os indtil hun var 10 måneder

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea sov i sin lift i vuggen til hun var 3 mdr. Så sov hun i vuggen til hun var 8 mdr, hvor hun kom i tremmeseng. Hun kom på eget værelse kort efter. Lure i løbet af dagen, var i barnevognen. Thea er nu 4 år, og kommer stadig tit ind og putter i bores seng. Dejligt!!

Alberte På 6 mdr sover i sin vugge ved siden af mig. Om dagen sover hun i sin lift i barnevognen. Tror der går et par mdr endnu inen hun kommer i tremmeseng. Og så længe jeg stadig ind i mellem ammer om natten, sover hun inde ved os. Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

Aagaard

LilleChelle skriver:

Milja har sovet i vores seng til hun blev ca. 1
Nu sover hun i sin egen seng ved siden af vores det meste af natten.
Hun skal på eget værelse (lige ved siden af vores) i løbet af de næste par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.