Hvor sover din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

LilleChelle

Som overskriften siger, hvor og i hvad sover din baby ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Faith

Om dagen i sin barnevogn, i sin voksipose. Han har en fleecedragt på hvis det er rigtig koldt, ellers ligger han bare i en body og strømpebukser og en hue.

Om natten i sin tremmeseng på eget værelse.

Han er 7 måneder.

Anmeld

2. januar 2013

hekran

Helena er stor og sover i sin egen seng på eget værelse nu (er 19måneder), meeeeen hun sov på vores værelse indtil hun var 9 måneder gammel.

Hun sov i vores seng indtil hun var i hvert fald 5 måneder. Alt andet var spild af tid, fordi hun spiste MEGET hyppigt om natten (lille bølle). Det var først derefter, at det kunne betale sig at lægge hende over i sin seng, der dog stod på vores værelse.

Om dagen sov hun i sin lift, men omkring ved 4 måneder begyndte det at ligne en rytme at komme ud i barnevognen et par gange om dagen.

Anmeld

2. januar 2013

Dorthe1986

Emil er jo stor nu (20 måneder), så han sover på eget værelse i tremmeseng. Vågner han om natten og det ikke hjælper lige at give ham sutten og dynen på igen, ja så tager jeg ham med ind til os

Han sov i lift til han var 2 måneder ca, så var han for stor til den. Sov for første gang i tremmeseng, en hel nat, da han var 3,5 måned

Ellers sov han i en vugge inde hos os indtil han begyndte at sove selv.

Anmeld

2. januar 2013

Dorthe1986

dobbelt

Anmeld

2. januar 2013

Eliza

Malthe 10,5 måned sover i mellem mor og far.. SÅÅÅ hyggelig og vi ELLLLSKER det 

vi har dog en seng der er 140cm +en 90cm i forlængelse, så det alt i alt er en 2,5 mands seng altså lige det antal vi er 

Anmeld

2. januar 2013

mortilnoahogmelina

Vores datter 8 uger sover i lift i vuggen nat som dag

Anmeld

2. januar 2013

raca

i egen seng sat i forlængelse af vores,

i slyngevugge

i vores seng.

de har først haft sådan rigtig egen seng på eget væresle når de har været omkring 18 mdr.. og de sover stadig sammen...

Anmeld

2. januar 2013

lycly

Min datter sov i sin lift de første 3 måneder. Så sov hun hos os da hun blev for stor til den, og da hun var 4-5 mdr kom hun over i tremmesengen

Anmeld

2. januar 2013

Tulle28

Min datter på næsten 4 mdr sover i min armhule det meste af natten. Megen har overvejet om ikke snart tiden er inde til at hun kommer over i sin egen seng og sover. Jeg er bare så doven og det er jo så nemt bare at stikke babsen i munden på hende om natten Hun sover dagens lure i sin slyngevugge indenfor eller i barnevognen. Om aftenen bliver hun også puttet i slyngevuggen og så snupper jeg hende med i seng når vi lægger os

Min store datter sov hos os til hun blev 8 mdr, derefter kom hun i tremmeseng på eget værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.