Sko til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

DitteFisk

Har lige købt et par hummel til min dreng. De lave, ikke dem med 'støvle-skaftet', da de lave er nemmere at smutte i for ham. Fandt dem på udsalg, som så meget andet er lige nu jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Pige2009

Lullaby skriver:

Hvad end jeg falder over. Ja vi har både haft dyre og billige sko og jeg kan slet slet ikke mærke den forskel imellem dem som der burde være til den forskel som der er i pris. Feks. sidste år købte vi nogle ecco til den mellemste som var sat ned, de holdt lige præcis 3 uger, i år købte jeg nogle fra kvickly og de holder stadig selvom hun har haft dem i 4 mdr.

Min datter har smalle fødder, så der er mange sko, som hun ikke går optimalt i. F.eks. prøvede vi flere par fra Adi igår og ingen af dem passede, da jeg kunne stikke en hel finger ned i siden, selvom de var lukket Egentlig er jeg ligeglad om der står Ecco eller Ukendt på dem bare min datters fødder passer perfekt i skoene

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

PT skriver:

Min datter fik disse i en lidt anden farve i efteråret, som hun brugte som overgangssko, og som hun også skal bruge her i foråret. 

De er i en super kvalitet (man får, hvad man betaler for), og hun nyder at have dem på. At de blinker, når man går, er kun en ekstra bonus

Laura prøvede også et par Geox igår, da jeg synes de er lækre og dejligt bløde, men de er ikke vandtætte, hvilket ikke går i børnehaven

Anmeld

6. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Laura prøvede også et par Geox igår, da jeg synes de er lækre og dejligt bløde, men de er ikke vandtætte, hvilket ikke går i børnehaven

Jeg har sprayet sådan et eller andet på, man også bruger til lædersko, og så er de vandafvisende. Sabrina havde overhovedet ikke våde fødder hele efteråret i de sko

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

PT skriver:

Jeg har sprayet sådan et eller andet på, man også bruger til lædersko, og så er de vandafvisende. Sabrina havde overhovedet ikke våde fødder hele efteråret i de sko

Ja jeg, jeg imprægnerer også Lauras sko og støvler, men når damen i skobutikken sagde, at de ikke var vandtætte, så tør jeg simpelthen ikke løbe an på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.