Sko til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Laulund87

Baagøe skriver:

Mange tak Jeg må ind i Miniaturen og kigge lidt. Sko går jeg ikke på kompromis med, så dem tør jeg ikke købe på nettet

Jeg købte dem i Paw Sko, de har vildt udsalg lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jeg købte dem i Paw Sko, de har vildt udsalg lige nu

Den har vi også i Odense. Der skal jeg ud lørdag og imorgen er det Ecco og Miniaturen!

Anmeld

2. januar 2013

Laulund87

Baagøe skriver:

Den har vi også i Odense. Der skal jeg ud lørdag og imorgen er det Ecco og Miniaturen!

Anmeld

4. januar 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Fuck! Fik lige brugt lidt flere penge i Miniaturen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2013

majba

Baagøe skriver:

Emne skift undskyld!
De bukser er bare så gode til børnehave! De er rigtig gode hvis man er ved at være ble fri, men også fordi de små godt kan glemme de skal tisse før i sidste øjeblink, også er de bukser bare perfekte

Ang sko. 
I den børbehave jeg var i var mange af forældrene glade for hummels kondi sko og angulus. 

Anmeld

5. januar 2013

Laulund87

Baagøe skriver:

Wow det er fedt!

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Wow det er fedt!

Ja, tre Småfolk bluser til 300 kr. ialt

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

majba skriver:

Emne skift undskyld!
De bukser er bare så gode til børnehave! De er rigtig gode hvis man er ved at være ble fri, men også fordi de små godt kan glemme de skal tisse før i sidste øjeblink, også er de bukser bare perfekte

Ang sko. 
I den børbehave jeg var i var mange af forældrene glade for hummels kondi sko og angulus. 

Helt ok Har været på rekognosering igår og synes alle de Hummel jeg så var enten hvide eller andre upraktiske farver Jeg går klart efter nogle sko der kan og må tåle lidt tæsk Der er nemlig endnu ikke ret mange almindelige sko endnu. Mange kommer først om en måned 

Nå, men så må jeg bare vente. Hn skal jo heller ikke lige bruge dem nu

Anmeld

6. januar 2013

Lullaby

Hvad end jeg falder over. Ja vi har både haft dyre og billige sko og jeg kan slet slet ikke mærke den forskel imellem dem som der burde være til den forskel som der er i pris. Feks. sidste år købte vi nogle ecco til den mellemste som var sat ned, de holdt lige præcis 3 uger, i år købte jeg nogle fra kvickly og de holder stadig selvom hun har haft dem i 4 mdr.

Anmeld

6. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Laura skal snart have sig et par nye overgangssko, som hun skal bruge i børnehaven, men jeg er i tvivl om, hvilke jeg skal vælge. De skal jo være praktiske og må gerne blive beskidte og dermed væ nemme at rengøre

Hvilke sko har I til jeres 3-4-årige? Læg gerne billede ind

Min datter fik disse i en lidt anden farve i efteråret, som hun brugte som overgangssko, og som hun også skal bruge her i foråret. 

De er i en super kvalitet (man får, hvad man betaler for), og hun nyder at have dem på. At de blinker, når man går, er kun en ekstra bonus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.