Ingen positive ÆL-tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Det er en jungle og jeg vil bare gerne være gravid, altså.
Men jeg har 3 tests tilbage til clearbluen, så den fortsætter jeg med de næste 3 dage også imorgen bestiller jeg nok nogle af de billige indefra billigetest.dk, så kan jeg da test amok med æl...

Det er ikke noget alle "bare lige" bliver. Desværre

Men det er rart først og fremmest at vide om man overhovedet har ÆL.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det er ikke noget alle "bare lige" bliver. Desværre

Men det er rart først og fremmest at vide om man overhovedet har ÆL.

Nej, desværre, men har da to børn så det er da lykkedes to gange før, så mangler "bare li" den sidste, der åbenbart ik li havde samme ankomst som forælderne ønskede.....

Anmeld

1. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Nej, desværre, men har da to børn så det er da lykkedes to gange før, så mangler "bare li" den sidste, der åbenbart ik li havde samme ankomst som forælderne ønskede.....

Nåååh  Jamen så kan det jo lade sig gøre.

Held og lykke

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Nåååh  Jamen så kan det jo lade sig gøre.

Held og lykke

Ja, så nu må den sidste godt snart vise sig i form at to streger, har vist testdag omkring d. 16

Anmeld

1. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Vi prøver nu på 6. måned at blive gravde, jeg har de sidste 3 mdr testet med æl test, men ingen af dem, har været positive?

Jeg har købt den fra ClearBlue for at være sikker, men ingen er positive,mine 3 mdrs sidste mens første dag er:

26 Okt
21 Nov
20 Dec

Burde jeg så ikke have ægløsning eller høj fertilitet her fra d. 30 Dec til 3 Januar ca?
( Negativ æl test igen idag)

Du skal teste fra 12 dag i cyklus og så ind til positiv tests (første dag i cyklus er den dag du får mens) de billige strimmel fra billige teste.dk er mindst lige så gode som clear blue

Anmeld

2. januar 2013

naomi

Anonym skriver:

Vi prøver nu på 6. måned at blive gravde, jeg har de sidste 3 mdr testet med æl test, men ingen af dem, har været positive?

Jeg har købt den fra ClearBlue for at være sikker, men ingen er positive,mine 3 mdrs sidste mens første dag er:

26 Okt
21 Nov
20 Dec

Burde jeg så ikke have ægløsning eller høj fertilitet her fra d. 30 Dec til 3 Januar ca?
( Negativ æl test igen idag)

jeg har aldrig i mit liv kunnet fremtrylle en positiv æl test men har aldrig været i tvivl om at jeg har haft æl. (smerter i underlivet og øget udflåd)

Anmeld

2. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvornår på dagen tester du?

Det er som regel nødvendig at teste min. 2 gange om dagen,for at fange den,da rigtig mange kvinder kun har LH peaket i få timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.