Ingen positive ÆL-tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

Vi prøver nu på 6. måned at blive gravde, jeg har de sidste 3 mdr testet med æl test, men ingen af dem, har været positive?

Jeg har købt den fra ClearBlue for at være sikker, men ingen er positive,mine 3 mdrs sidste mens første dag er:

26 Okt
21 Nov
20 Dec

Burde jeg så ikke have ægløsning eller høj fertilitet her fra d. 30 Dec til 3 Januar ca?
( Negativ æl test igen idag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Vi prøver nu på 6. måned at blive gravde, jeg har de sidste 3 mdr testet med æl test, men ingen af dem, har været positive?

Jeg har købt den fra ClearBlue for at være sikker, men ingen er positive,mine 3 mdrs sidste mens første dag er:

26 Okt
21 Nov
20 Dec

Burde jeg så ikke have ægløsning eller høj fertilitet her fra d. 30 Dec til 3 Januar ca?
( Negativ æl test igen idag)

Altså min ÆL ligger mellem 9-12 dage efter mens er slut.

Har du testet sådan hverdag, eller kun i den periode du tror du har ÆL?

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Altså min ÆL ligger mellem 9-12 dage efter mens er slut.

Har du testet sådan hverdag, eller kun i den periode du tror du har ÆL?

Jeg har testet hver dag (altså én gang pr. dag) siden d. 28 Dec (altså 8 dage efter mens første dag)
Jeg har øget udflåd, men stadig negativ æl test

Anmeld

1. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg har testet hver dag (altså én gang pr. dag) siden d. 28 Dec (altså 8 dage efter mens første dag)
Jeg har øget udflåd, men stadig negativ æl test

Æv det lyder frustrerende.

Og nummer 2 streg bliver slet ikke tydeligere? eller er den der slet ikke?

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Der er meget forskelligt, nogle gange meget uklar og andre gange lidt kraftigere, men den nedeste er aldrig lige så tydlig eller tydligere

Anmeld

1. januar 2013

minskat

Det kan være din ligger på et sjovt tidspunkt prøv at snart med at teste lige efter mens , og frem ..
Ved godt det er dyrt , men så er man da sikker

Kan du ikke mærke når du har ægløsning ?

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Der er meget forskelligt, nogle gange meget uklar og andre gange lidt kraftigere, men den nedeste er aldrig lige så tydlig eller tydligere

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

minskat skriver:

Det kan være din ligger på et sjovt tidspunkt prøv at snart med at teste lige efter mens , og frem ..
Ved godt det er dyrt , men så er man da sikker

Kan du ikke mærke når du har ægløsning ?

Overhovedet ikke, jeg har pt. øget cremet udflåd, og troede det var min ÆL, eller høj fertilitet, men i følge ClearBlue er det ikke, den er negativ.....
Har ingen andre symptomer...

Anmeld

1. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Overhovedet ikke, jeg har pt. øget cremet udflåd, og troede det var min ÆL, eller høj fertilitet, men i følge ClearBlue er det ikke, den er negativ.....
Har ingen andre symptomer...

Altså når jeg får øget udflåd, plejer der at gå 3-4 dage inden min ÆL test er positiv.

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Altså når jeg får øget udflåd, plejer der at gå 3-4 dage inden min ÆL test er positiv.

Det er en jungle og jeg vil bare gerne være gravid, altså.
Men jeg har 3 tests tilbage til clearbluen, så den fortsætter jeg med de næste 3 dage også imorgen bestiller jeg nok nogle af de billige indefra billigetest.dk, så kan jeg da test amok med æl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.