Ariel skriver:
Pædagogisk korrekt what so ever... Jeg fik af vide af børnelægen at min datter skulle af med bleen NU (pga forstoppelse) hun havde overhovedet ikke vist interesse for wc/potten, men som din søn så var det bare sådan det var. Hun lavede også kun potten, men i bhv er der små toiletter og de hjælp hende (og de andre børn) med at tisse/bummelum via tisseskema. Så det at din søn nu går på potten uden I hjælper minder ham om det viser da han er hel klar over signalet om at tisse. Så var det mit barn ville jeg sende et lag tøj med i bhv og sige at han nu er blefri og Selvfølelig vil de da hjælpe ham.
Tak for svar.
Nej her er vi ikke pædagogisk korrekte 
( slik beløning ) men det virkede som det skulle - nemlig jeg fik hans interresse for potten 
Han går på potten UDEN nogen form for hjælp, han har hele ferien rendt rundt i underbukser og selv styret det. Vi har på intet tidspunkt bedt ham sætte sig, han har tisset når han skulle. Og igår & dag lavet selv uden vi havde set det. Men fortalt det bagefter.

Han har kun haft 2 uheld med tis ialt. Så syntes det er flot
Jeg vil tage en snak med dem i morgen når vi aflevere, så håber jeg de vil støtte op om vi fortsætter. Taksen bliver pakket med ekstra tøj og flyverdragt så håber jeg det går
Anmeld