Anonym23 skriver:
1,5 år er også lang tid ikke at drikke alkohol..
Har indtil videre nydt alkohol mens jeg har haft mens., og ikke turdet andet. Ville bare have en utrolig skyldfølelse hvis jeg fik et barn med fx en hjertefejl og vidste jeg havde drukket. Men det kommer nok an på hvor længe PB kommer til at vare.
Tak for svar og krydsede fingre

Du skal tænke på -at hvis du tester positiv 4+0 er dit foster jo faktisk kun 14 dage gammelt - og har ca været befrugtet og siddet fast i en uge..
Prøv at slappe af omkring projektet.. Lad selvfølgelig være med at drikke lige op til testdag - men det andet bliver alt for surt , plus at du konstant skal finde på nye undskyldninger.
Dit barn kan blive født med eller uden hjertefejl - men det skaber ikke en hjertefejl at du 1 gang i starten af din graviditet har drukket - og hvis du lever sundt til hverdag kan jeg ikke se problemet i det..
Synes bare du skal drikke hvis du har lyst, man bliver desværre ikke hurtigere gravid af afholdenhed 
Det er dog et lidt følsomt emne og du kan møde mange forskellige holdninger omkring det - men dette er min holdning(især når i har prøvet så kort tid)
Pøj pøj med der hele 
Anmeld