Nytårs aften og undskyldninger for ikke at drikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.910 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Tulipan

Hej dejlige brugere af baby.dk

Jeg har prøvet at blive gravid i 3 måneder ca, ved godt det ikke er meget i forholds til mange af jer, men synes efterhånden, det er ret svært at komme med undskyldninger for hvorfor, jeg holder mig fra alkohol. Specielt her i julen, og nu igen i aften. 

Hvilke undskyldninger bruger I andre, der prøver at blive gravide/er gravide, for ikke at skulle drikke alkohol til festlige lejligheder, men samtidig ikke afsløre at I prøver at blive gravide/er gravide?

Rigtig godt nytår og held og lykke med PB i 2013. Håber på vi får en masse positive test i det nye år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

hekran

Anonym23 skriver:

Jeg har prøvet at blive gravid i 3 måneder ca, ved godt det ikke er meget i forholds til mange af jer, men synes efterhånden, det er ret svært at komme med undskyldninger for hvorfor, jeg holder mig fra alkohol. Specielt her i julen, og nu igen i aften. 

Hvilke undskyldninger bruger I andre, der prøver at blive gravide/er gravide, for ikke at skulle drikke alkohol til festlige lejligheder, men samtidig ikke afsløre at I prøver at blive gravide/er gravide?

Rigtig godt nytår og held og lykke med PB i 2013. Håber på vi får en masse positive test i det nye år

Hvis du ikke er gravid, kan du vel godt få nogle glas eller hvad? Har du mistanke om, at du er gravid?

Her kører vi med: 'jeg kører hjem i aften', 'jeg bliver så træt', 'manden får lov til at drikke i aften' osv

Marita 7+5 (tror jeg nok)

Anmeld

31. december 2012

Tulipan

Marita skriver:

Hvis du ikke er gravid, kan du vel godt få nogle glas eller hvad? Har du mistanke om, at du er gravid?

Her kører vi med: 'jeg kører hjem i aften', 'jeg bliver så træt', 'manden får lov til at drikke i aften' osv

Marita 7+5 (tror jeg nok)

Jeg skulle have haft min mens. i dag men den er ikke kommet, så jeg håber på den bliver væk og jeg kan teste positiv senere på ugen. Så jeg ved ikke om jeg er gravid eller ej, og vil derfor gerne helt undvære alkohol. 

Den med at køre bilen er nok god at bruge aften, det er alligevel umuligt at finde en taxa nytårs aften. Tak

Og tillykke med de 7+5 

Anmeld

31. december 2012

Maise

Mavesår, den brugte jeg.

held og lykke ;-)

Anmeld

31. december 2012

TNBC

Anonym23 skriver:

Hvis jeg ikke vil/kan drikke, lader jeg bare vær. Hvis folk spørg, siger man bare at man ikke vil. Bare fordi det er jul/nytår, SKAL man ikke drikke.

Anmeld

31. december 2012

Christina :-)

Anonym23 skriver:

Jeg skulle have haft min mens. i dag men den er ikke kommet, så jeg håber på den bliver væk og jeg kan teste positiv senere på ugen. Så jeg ved ikke om jeg er gravid eller ej, og vil derfor gerne helt undvære alkohol. 

Den med at køre bilen er nok god at bruge aften, det er alligevel umuligt at finde en taxa nytårs aften. Tak

Og tillykke med de 7+5 

Jeg har aldrig prøvet og være ny gravid til nytår er dog gravid nu men er 16+2 så flok ved det godt:-) men ville bare sige jeg for den er der:-)

Stinna 16+2:-)

Anmeld

31. december 2012

san

ville købe en test og se om der var noget hvis ikke, ville jeg hygge mig med lidt at drikke og håbe på at det så blev i aften vi fik lave vores drømme baby...

godt nytår og held og lykke

Anmeld

31. december 2012

AnonymMor

Sig du er på penicilin og derfor må du ikke drikke  

Anmeld

1. januar 2013

Tulipan

Tak for alle svarene

Jeg endte med at bruge kombinationen at køre i bil og at jeg var på noget medicin, hvor jeg ikke må drikke

Stadig ingen mens. så  for at jeg kan opdatere med en positiv stix senere på ugen, man kan jo ikke købe nogen i dag...

Håber I har haft et godt nytår

Anmeld

1. januar 2013

frk1991

Krydser fingre for den er der!:-) Jeg testede negativ for nogle dage siden, så jeg nød et glas vin, så krydser vi fingre for denne månede:-) opdater endelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.