Til Jer der mener elkerinder har ansvar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

Tina2

Jeg ville ikke sige det....

Kender faktisk nogen hvor jeg VED manden har været utro engang... Men de har det rigtig godt sammen og har børn, og jeg ved ikke om han har gjort det siden....

Kunne ikke drømme om at blande mig i det.... Det ville jo ødelægge en masse og jeg ved de idag har det godt, selvom jeg er ret sikker på konen intet ved....

Har engang selv været sammen med en gift mand.... Og det er 12 år siden... Og han gør det endnu, ved jeg.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

ønskebørn74

Jeg vil indrømme jeg hører til en af dem der ikke kan have sex med en fremmed... For mig er sex lillid...og det tager tid...

Så hvorfor bruge tid på noget man ikke får noget ud af..

Men hvis jeg gjorde, ville jeg aldrig blande mig..
Så kylling her også..

Anmeld

14. juni 2009

Pige2009

Det er i det hele taget en svær problemstilling. Min kammerat som på daværende tidspunkt var kæreste med min veninde var hende utro, og da jeg var lige gode venner med dem begge valgte jeg at holde k... For hvilket dilemma. Min veninde fandt så heldigvis ud af det selv kort tid efter. Har ALDRIG fortalt hende jeg vidste det, for så er jeg ret sikker på, hun ville blive megasur.

Anmeld

14. juni 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Mon ikke det handler om hvem man er og hvordan man ser på sex...personligt har jeg aldrig haft problemer med kun at have sex uden at føle noget for den anden...sex er jo bare et behov, ikke en følelse...

præcis - sex for mig er nemlig ik kun et behov men ret så meget en følelse .

De fleste vil vel også helst ha sex med følelser med i - der er sgu da ik noget federe end en lækker lækker orgasme der får tårerne til at trille af lykke

Anmeld

15. juni 2009

Smølf

Man har vel altid et ansvar for hvad man går og laver... Jeg synes dog ikke at man skal gå så langt som at ringe til konen... Man skal tværtimod blande sig helt udenom.

Til gengæld synes jeg at man har ansvar for, at det ikke er lige netop en selv der bliver elskerinde og bliver medvirkende faktor til, at der er nogle børn, der bliver skilsmissebørn.
Og hvis min mand var på afveje engang, ville jeg håbe at den anden kvinde tænkte ligesådan. Så han måske kunne få den tid ekstra til at tænke sig godt om og overveje havd han evt. kunne miste.

KH Neta -pro søstersolidaritet

Anmeld

15. juni 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

præcis - sex for mig er nemlig ik kun et behov men ret så meget en følelse .

De fleste vil vel også helst ha sex med følelser med i - der er sgu da ik noget federe end en lækker lækker orgasme der får tårerne til at trille af lykke

Det kommer an på hvem man er...og sex med en man elsker og en tilfældig er jo ikke ens...men jeg synes fanme jeg har fået nogle lækre og meget frække oplevelser ved engangsknald eller med en elsker..
Sex er et fysisk behov som kan dækkes af hvem som helst..men nærhed, tryghed og kærlighed sammen med sex kan man selvfølgelig ikke få med en man ikke elsker, men i min verden betyder det ikke noget..hvis jeg bare vil have god sex..
Knus Eva...

Anmeld

15. juni 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Det kommer an på hvem man er...og sex med en man elsker og en tilfældig er jo ikke ens...men jeg synes fanme jeg har fået nogle lækre og meget frække oplevelser ved engangsknald eller med en elsker..
Sex er et fysisk behov som kan dækkes af hvem som helst..men nærhed, tryghed og kærlighed sammen med sex kan man selvfølgelig ikke få med en man ikke elsker, men i min verden betyder det ikke noget..hvis jeg bare vil have god sex..
Knus Eva...

Nemlig det kommer an på hvem man er og jeg ville ik ku tænde på en jeg ik elskede så derfor ingen sex bare for sexen skyld her - sex for mig er med føleser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.