Til Jer der mener elkerinder har ansvar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Honningblomst

Hov..skulle stå ELSKERINDER-griner

over for elskerens kone.
Hvis man har haft en forhold til en gift man, en gang, flere gange eller hvis bare en gift mand har skrevet til en og gjort alt for at få sex...skal man så kontakte konen og fortælle hvilket røvhul hun er sammen med, så hun ikke lever videre med ham...er det også at tage ansvar eller hvad siger I?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Pige2009

Jeg mener, man skal blande sig helt udenom og lade være med at involvere i i den side af sagen. Det må være hans ansvar og op til hans samvittighed, så nej.

Anmeld

14. juni 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Hov..skulle stå ELSKERINDER-griner

over for elskerens kone.
Hvis man har haft en forhold til en gift man, en gang, flere gange eller hvis bare en gift mand har skrevet til en og gjort alt for at få sex...skal man så kontakte konen og fortælle hvilket røvhul hun er sammen med, så hun ikke lever videre med ham...er det også at tage ansvar eller hvad siger I?

Knus..

Pisse svært.... selv ville jeg da håbe en eller anden ville fortælle mig det, hvis min egen mand ik var MAND nok til at afslutte os før han påbegyndte noget nyt.....

Ved ik den anden vej rundt - er ik sikker på jeg overhovedet ku/gad være sammen med en gift mand - sådanne sitiuationer ender ofte ik ud til elskerindensfordel og så ville det fandme være træls at ha spildt tid og måske følelser på sådan en idiot - groft sagt

Anmeld

14. juni 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Pisse svært.... selv ville jeg da håbe en eller anden ville fortælle mig det, hvis min egen mand ik var MAND nok til at afslutte os før han påbegyndte noget nyt.....

Ved ik den anden vej rundt - er ik sikker på jeg overhovedet ku/gad være sammen med en gift mand - sådanne sitiuationer ender ofte ik ud til elskerindensfordel og så ville det fandme være træls at ha spildt tid og måske følelser på sådan en idiot - groft sagt

Men kommer det ikke an på elskerindens intentioner...hvis hun bare skal have sex, så får hun jo det hun skal have hver gang.
jeg ville også håbe at jeg fik besked, men omvendt ville jeg ikke selv fortælle noget til den anden kvinde...
Knus Eva..

Anmeld

14. juni 2009

Pige2009

Eva skriver:

Men kommer det ikke an på elskerindens intentioner...hvis hun bare skal have sex, så får hun jo det hun skal have hver gang.
jeg ville også håbe at jeg fik besked, men omvendt ville jeg ikke selv fortælle noget til den anden kvinde...
Knus Eva..

Kunne ikke have formuleret det bedre selv.

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus Eva..

samme her.

Anmeld

14. juni 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Knus Eva..

tror på det er ret så farligt bare at tro at man kan nøjes med sex..... og ik vil ha mere af personen med tiden....

Anmeld

14. juni 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

tror på det er ret så farligt bare at tro at man kan nøjes med sex..... og ik vil ha mere af personen med tiden....

Mon ikke det handler om hvem man er og hvordan man ser på sex...personligt har jeg aldrig haft problemer med kun at have sex uden at føle noget for den anden...sex er jo bare et behov, ikke en følelse...

Anmeld

14. juni 2009

Pige2009

Eva skriver:

Mon ikke det handler om hvem man er og hvordan man ser på sex...personligt har jeg aldrig haft problemer med kun at have sex uden at føle noget for den anden...sex er jo bare et behov, ikke en følelse...

Præcis. Har heller ingen problemer med at have sex uden følelser.

Anmeld

14. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tror klart jeg ville vælge at sige det hvis jeg kendte konen personligt... Ellers tror jeg at jeg ville være en kylling... Men jeg synes da klart at det ville det være en rigtig fin ting at gøre det uanset hvad. Respekt for dem der gør det! Det er da ægte søstersolisaritet. Håber jeg selv ville turde hvis det skulle hænde mig en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.