Jeg har en søn på snart 3 år, og han er lidt af en krudtugle, han har så svært ved at sidde stille.....
Da vi synes han var blevet for stor til at sidde i babystolen - med sele, tænkte vi at nu var det tid til Trip Trap stolen...
Men uha vi har vores problemer, han vil ikke blive siddende, han hopper op og ned af den, går rundt i stuen, vil lege og alt muligt andet end at spise.
Det samme gælder middagssituationen, og vi ved jo der intet er i dagplejen (selvfølgelig!)
Nogen gange er han god til at spise, ved at han tager en bid, går rundt, kravler op, tager en bid osv. osv.
Det er sjældent han bliver siddende et helt måltid igennem... Han har virkelig, virkelig krudt i måsen...
Man kan se det hele kører på ham, hans koncentration er alle andre steder end på det vi skal nu.. og jeg aner ikke mine levende råd for hvad jeg skal gøre...
Jeg ved selvfølgelig at han er i trodsalderen nu, det kan vi se på da andre daglige udfordringer vi har med ham - for han lytter slet ikke efter hvad vi siger til ham, han vil det hele selv

Med hvad stiller vi op?
Skal jeg satse på, det bare er en fase og "lade" ham gøre det, selvfølgelig ikke rose ham for det, men bare acceptere det?
Eller skal jeg virkelig gå ind og opdrage ham? (og hvilke forslag har i så?)
Hvordan er det hjemme hos jer?
Håber virkelig på at høre nogle situationer hjemmefra samt forslag.
Knus en fortvivlet mor!