hvor længe må voksne have feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Zelinasmor

Jeg var ved vagtlægen i dag. Der var proppet med hostende mennesker der så ud til at svede voldsomt (feber) tror det er den der influenza der florere rundt ligenu. Feber er ikke farligt som sådan. Først når den når 41-42 og ligger der et godt stykke tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

helle85

jydeinden skriver:

men vejrtræknings problemer kan også være tegn på mellemøresbetændelse

okay det viste jeg ikke

Anmeld

30. december 2012

heaven

jeg synes det lyder lidt som lungebetændelse..... jeg ville nok insistere på at han blev lyttet til igen, eller fik taget et billede af lungerne... har selv ligget med lungebetændelse, det er på ingen måde særlig sjovt...

Jannie

Anmeld

30. december 2012

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Min kæreste har været syg i 2 dage nu, det lyder måske ikke er meget, men er simpelthen så bange lige nu. Hans feber ligger lige nu på 39,9 og tidligere var den oppe på 41,1 (på trods af at han mod lægens beordring tager panodil og drikker masser af væske.)

men vil lige høre om I har nogen ide om hvor længe voksne må ligge med så høj feber??

Svineinfluenzaen er jo oppe i øjeblikket. Ikke at den er farlig, men den kan godt vare en uges tid... Varer den længere skal man kontakte lægen. Uanset hvad ville jeg nok lige gi vagtværn et kald! Er han blevet podet og lyttet på?

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

CamillaSoefelt skriver:

Svineinfluenzaen er jo oppe i øjeblikket. Ikke at den er farlig, men den kan godt vare en uges tid... Varer den længere skal man kontakte lægen. Uanset hvad ville jeg nok lige gi vagtværn et kald! Er han blevet podet og lyttet på?

han blev lyttet til på lunger og hjerte igår, og fik podet halsen eller hvad man kalder det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.