hvor længe må voksne have feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.034 visninger
14 svar
1 synes godt om
30. december 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste har været syg i 2 dage nu, det lyder måske ikke er meget, men er simpelthen så bange lige nu. Hans feber ligger lige nu på 39,9 og tidligere var den oppe på 41,1 (på trods af at han mod lægens beordring tager panodil og drikker masser af væske.)

men vil lige høre om I har nogen ide om hvor længe voksne må ligge med så høj feber??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

B&J

hoster han eller ????

for jeg ville nok lige kontakte vagtlægen for evt at se om der er noget andet galt

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hoster han eller ????

for jeg ville nok lige kontakte vagtlægen for evt at se om der er noget andet galt

Han hoster rigtig meget, og vi var ved lægevagten igår. Men det kun blevet værre, så han nu kaster op af at hoste, og der er blod i (som forhåbelig kun er pga sarte slimhinder)

og snakkede med dem tidligere da hans feber røg op på de 41 .

Anmeld

30. december 2012

o1Mutte

Anonym skriver:

Han hoster rigtig meget, og vi var ved lægevagten igår. Men det kun blevet værre, så han nu kaster op af at hoste, og der er blod i (som forhåbelig kun er pga sarte slimhinder)

og snakkede med dem tidligere da hans feber røg op på de 41 .

Når han hoster blod op, ville jeg kontakte lægen igen.

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Når han hoster blod op, ville jeg kontakte lægen igen.

har jeg gjort, de sagde det er meget normalt når han hoster så meget som han gør..

Anmeld

30. december 2012

B&J

Anonym skriver:

har jeg gjort, de sagde det er meget normalt når han hoster så meget som han gør..

ja det er meget alm at kaste blod op når man hoster voldsomt, men hosten og feber lyder som halsbetændelse/ ungebetændelse.... vil de ikke se ham?

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det er meget alm at kaste blod op når man hoster voldsomt, men hosten og feber lyder som halsbetændelse/ ungebetændelse.... vil de ikke se ham?

de så ham jo igår, hvor de tog en poding af halsen for at se om det var halsbetændelse, og det var det ikke, og der var umiddelbart heller ikke noget på lungerne

Anmeld

30. december 2012

B&J

Anonym skriver:

de så ham jo igår, hvor de tog en poding af halsen for at se om det var halsbetændelse, og det var det ikke, og der var umiddelbart heller ikke noget på lungerne

men han snart får det bedre... men han lyder desværre som mig når jeg er syng jeg er virkelig syg og de kan aldrig finde noget.....

Anmeld

30. december 2012

helle85

Anonym skriver:

man kan godt have lunge betændelse, (staves) uden de altid kan hører det. min niece havede det i starten af december, hvor de først fandt ud af det da hun havde været til røgenten, og for et par år siden havde min lille bror kold lunge betændelse, som man ikke kan høre på lungerne.

så hvis han har problemer med vejer trækningen, så ville jeg kræve at der bliver taget et røngen (staves) billede

Anmeld

30. december 2012

jydeinden

helle85 skriver:

man kan godt have lunge betændelse, (staves) uden de altid kan hører det. min niece havede det i starten af december, hvor de først fandt ud af det da hun havde været til røgenten, og for et par år siden havde min lille bror kold lunge betændelse, som man ikke kan høre på lungerne.

så hvis han har problemer med vejer trækningen, så ville jeg kræve at der bliver taget et røngen (staves) billede

men vejrtræknings problemer kan også være tegn på mellemøresbetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.