Uldbody'en - altid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Tulle28

Er det ikke bare måneder der ender på r?

Min store datter får knopper af uld Så vi bruger det sjældent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Muhmi

Her bruger vi uld og ikke uld... Har aldrig hørt det andet med enten eller..

Anmeld

30. december 2012

L&V

But why ? Man siger uld de måneder med R.. Ville da aldrig gi Laura uld på om sommeren

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

Miss BananaHammock skriver:

Min SP siger at det hedder enten altid uld, eller aldrig uld....

Er der andre der har hørt det?

Jeg har købt lidt uld til de kolde tider når vi er på tur eller han sover ude, men er det så helt tabt hvis jeg ikke bruger uld altid, også indenfor?

Laura har uldundertrøjer på fra 1/10-1/4. Resten af året har hun almindeligt undertøj på

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

Månsson skriver:

But why ? Man siger uld de måneder med R.. Ville da aldrig gi Laura uld på om sommeren

Same here

Anmeld

30. december 2012

Studerendemor

Jeg har købt lidt uld til de kolde tider når vi er på tur eller han sover ude, men er det så helt tabt hvis jeg ikke bruger uld altid, også indenfor?

Sikke noget pjat. Uld er genialt, og vi bruger det for det meste, men ikke altid.

Anmeld

30. december 2012

Miss BananaHammock

Tak for alle jeres besvarelser dejligt at det ikke bare var mig der synes det lød underligt. Nu vil jeg se hvordan bassen har haft det idag uden uld og evt prøve uld imorgen så jeg kan sammenligne

Ja det er åbenbart en outdated Info min SP havde - tilgengæld er hun helt opdateret på det med sutter og amning. Men de kan selvfølgelig eller ikke vide alt. Men som en skiver, så måske hellere ingen råd end forkerte råd

Anmeld

30. december 2012

JustMe

Som de andre siger er det en skrøne. Men hvis du er glad for uld, akn man også få tøj i "sommeruld" som et ekstra tyndt og stadig ventilerer fint. Her veksler vi mellem uld og bomuld alt efter, hvor varmt vejret er, og hvor varm vores datter er den pågældende dag

Anmeld

31. december 2012

Nadia&Daniel

Min SP og damen i BabySam (Kgs. Lyngby) sagde det til mig.. Vi fravalgte også uld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.