Uldbody'en - altid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Miss BananaHammock

Nea85 skriver:

Jeg har hørt at det er en skrøne, læste det også på en hjemmeside, men den kan jeg selvfølgelig ikke finde nu..

Oki - måske man bare skal prøve det så. Bettefisen sover lige pt sin aller første lur udenfor. Dog uden body - den må prøves imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Miss BananaHammock

NoName skriver:

Jeg har aldrig hørt det...

Oki

Anmeld

30. december 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miss BananaHammock skriver:

Min SP siger at det hedder enten altid uld, eller aldrig uld....

Er der andre der har hørt det?

Jeg har købt lidt uld til de kolde tider når vi er på tur eller han sover ude, men er det så helt tabt hvis jeg ikke bruger uld altid, også indenfor?

Om der er rigtig ved jeg ikke. Men mim søn har altid uld på, hvis han ikke har bliver han lynhurtig forkølet.

Anmeld

30. december 2012

Miss BananaHammock

Dinna88 skriver:

det virker meget ulogisk, og jeg ved da, at min niece skifter mellem det!

Ja ik - men man tror jo på hvad SP siger. Fedt at det virker for andre - så kan vi også

Anmeld

30. december 2012

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

Om der er rigtig ved jeg ikke. Men mim søn har altid uld på, hvis han ikke har bliver han lynhurtig forkølet.

Oki. Jeg synes bare min fyr er så varm ellers, så ville ikke synes han har "brug for det" indenfor. Plus vi er i gang med at finde den rette blestr. så der bliver skiftet body ret tit i de her dage

Anmeld

30. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jeg har for ganske nyligt læst at det er en skrøne... Leder lige og ser om jeg kan finde artiklen

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Jeg fandt det her

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laessvar&kat=UDSTYR&id=11277

Du kan altså sagtens skifte imellem uld og bomuld

Anmeld

30. december 2012

Dinna88

Ja ik - men man tror jo på hvad SP siger. Fedt at det virker for andre - så kan vi også

Ja, men jeg tænker, at mange sundhedsplejersker også er farvet af, hvad der gjalt før i tiden. Du ved, at (nogle) de ældre sundhedsålejersker SLET ikke er opdateret i det omfang de burde være. Og hvis de så lærer fra sig, jamen, så er det jo nok info som dette, der er ret outdated, der går fra mund til mund!

Men ja - mon ikke 

Anmeld

30. december 2012

Jibbe

Det er en kæmpe skrøne og er mega rystet over din SP ikke sætter sig lidt ind i tingene. Hun kunne jo lade være med at sige noget istedet for at sige noget som ikke passer. Mine drenge skifter mellem uld og bomuld og fra dag til dag og her kan jeg ikke mærke det på dem andet end at ulden ventilerer meget bedre og de aldrig er fugtige som de kan blive når de sveder i bomuld fx.

Anmeld

30. december 2012

MorDk

Det har jeg aldrig hørt om?!

Mine unger bruger det ikke og kommer ikke til det da De er MEGET varme børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.