Feber kramper og Freya + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Mor til Frederic og Freya

CamillaSoefelt skriver:

Dejligt;-)!

Cute er hun i hvert fald;0).

tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

CamillaSoefelt

Mor til Frederic og Freya skriver:

tak..

Anmeld

30. december 2012

B&J

hun vil bare fremad - fuldstændig modsat sin bror der først gik som 14 mdr... Tror hun går noget tid før, dog bøvler hun med sin ene hofte - så det ben har hun svært at løfte og sætte rigtig, så det slæber hun ret ofte...

Ja det er helt vildt...

Hold da op ja der er en forskeld hun vil blive stor så hun kan lege med sin storbror

Anmeld

30. december 2012

B&J skriver:

Hold da op ja der er en forskeld hun vil blive stor så hun kan lege med sin storbror

De leger allerede godt sammen, og han bærer hende rundt/holder hendes hænder så de kan gå sammen..

Dertil kører de også på hver deres lille motorcykel, bare som en scania lastbil... Må lige se om jeg ikke kan finde et billede af dem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2012

B&J

De leger allerede godt sammen, og han bærer hende rundt/holder hendes hænder så de kan gå sammen..

Dertil kører de også på hver deres lille motorcykel, bare som en scania lastbil... Må lige se om jeg ikke kan finde et billede af dem...

åhhh hvor er de søde sammen.... jeg tror også bare han er en kærlig storbror......

og hvor er de lastbiler bare super fede

Anmeld

30. december 2012

MorDk

Kram herfra ♥

Anmeld

30. december 2012

B&J skriver:

åhhh hvor er de søde sammen.... jeg tror også bare han er en kærlig storbror......

og hvor er de lastbiler bare super fede

Det er han også, vi har ikke oplevet han har været ond overfor hende - endnu ihvertfald. På trods af at hun hiver i hård, tager fat om næsen osv... Meget beskyttende, prøver at trøste hvis hun falder eller lign.

De kan købes på scania shop..

http://webshop.scania.com/Webshop/?countrycode=da-dk

den er nederst... Men regner med at hun får den nye røde de har på siden..

Anmeld

30. december 2012

JustMe

Vi tror selv det er en engangs, for igår havde hun 36.7 kl 17.00 og en time senere, syntes jeg godt nok hun var varm igen og der sagde den 39.8... I den time havde hun 1 lille sitren, lidt alle som når man fryser agtig..

Men ja, det er alt for ringe ods...

Det har sikkert været kulderystelser, som mange får, når temperaturen stiger hurtigt.

Næste gang hun får så høj feber, så af med tøjet, så hun kan komme af med varmen (men det sagde de sikkert også på hosp.). Når vores har omkring 40 i feber (hun kan godt komme op nær de 41), så har hun kun ble på

Rigtig god bedring med hende - og håber det var et engangstilfælde

Anmeld

30. december 2012

B&J

Det er han også, vi har ikke oplevet han har været ond overfor hende - endnu ihvertfald. På trods af at hun hiver i hård, tager fat om næsen osv... Meget beskyttende, prøver at trøste hvis hun falder eller lign.

De kan købes på scania shop..

http://webshop.scania.com/Webshop/?countrycode=da-dk

den er nederst... Men regner med at hun får den nye røde de har på siden..

hold da op.... han har et hjerte af guld.... ej hvor er det dejligt...

og ej hvor er den super fed den lastbil og sikke en masse spænde ting de har på den side

Anmeld

30. december 2012

MorDk skriver:

Kram herfra ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.