Hvad havde I gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Benjamins'mor

Britt88 skriver:

Jeg ville høre lægen om der sker skade ved at blive gravid mens man får hpv vaccine.. Og hvis lægen ikke mener der kan ske noget så kom da endelig afsted og få de vacciner

Dog tror jeg at hvis du bliver gravid og ikke har fået alle 3 stik skal man forfra - men sådan er det jo

Skal man ikke.
Jeg fik de sidste to mens jeg var gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Hullabullabulla

Benjamins'mor skriver:

Skal man ikke.
Jeg fik de sidste to mens jeg var gravid.

Okay så er der forskel fra læge til læge - for dem jeg har snakket med siger at man ikke må få dem når man er gravid (jeg må selv vente til jeg har født)

Anmeld

30. december 2012

Benjamins'mor

Britt88 skriver:

Okay så er der forskel fra læge til læge - for dem jeg har snakket med siger at man ikke må få dem når man er gravid (jeg må selv vente til jeg har født)

Det ved jeg ikke.
Det er også over 2 år siden jeg fik dem.

Anmeld

3. januar 2013

TB1985

Jeg fik at vide af min læge at blev jeg gravid ml stikkene så skulle jeg starte forfra når jeg havde født. 

Jeg skal have den sidste i slutningen af februar -og vi fortsætter PB indtil også må lægen tage en test inden sidste stik. 

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

TB1985 skriver:

Jeg fik at vide af min læge at blev jeg gravid ml stikkene så skulle jeg starte forfra når jeg havde født. 

Jeg skal have den sidste i slutningen af februar -og vi fortsætter PB indtil også må lægen tage en test inden sidste stik. 

Tak for dit svar

Jeg var ved lægen og få første stik igår. Og hun sagde, at vi jo så måtte se, hvad der skete. Starter bare forfra, hvis jeg bliver gravid i mellemtiden

Anmeld

3. januar 2013

IG

Lægen sagde til mig at jeg lige så godt kunne få vaccinen til trods for forsøg på at lave baby.... jeg har muligvis (forhåbentlig ikke) fået vaccine to i mens jeg var gravid.

Min læge har oplyst mig at der ikke er nok forskning indenfor området til at de må komme med et direkte svar, men at jeg ikke skal være bekymret.

Anmeld

3. januar 2013

IG

IG skriver:

Lægen sagde til mig at jeg lige så godt kunne få vaccinen til trods for forsøg på at lave baby.... jeg har muligvis (forhåbentlig ikke) fået vaccine to i mens jeg var gravid.

Min læge har oplyst mig at der ikke er nok forskning indenfor området til at de må komme med et direkte svar, men at jeg ikke skal være bekymret.

Jeg glemte at skrive, at jeg nu mangler det sidste stik... som jeg skal have når baby er kommet til verden. Jeg har fået at vide at man gerne må få vaccinen selvom man ammer, og at dcet ikke skulle have nogen betydning at den sidste vaccine går nogle måneder "over tid".

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

IG skriver:

Jeg glemte at skrive, at jeg nu mangler det sidste stik... som jeg skal have når baby er kommet til verden. Jeg har fået at vide at man gerne må få vaccinen selvom man ammer, og at dcet ikke skulle have nogen betydning at den sidste vaccine går nogle måneder "over tid".

Okay, tak for dit svar. Og tillykke med graviditeten

Anmeld

3. januar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Godaften.

Jeg har lige et lille dilemma, som jeg håber I kan hjælpe mig med
Manden og jeg har forsøgt, at blive gravide i halvandet år nu. Vi ønsker os brændende at blive forældre, og er meget frustrerede over, at det ikke vil lykkes for os. Jeg har siden jeg stoppede med at tage p-piller for halvandet år siden, været gravid tre gange, men alle 3 gange er det desværre endt i en ufrivillig abort. Jeg tror min krop er begyndt at sige fra nu. De sidste 3 måneder har jeg døjet med pletblødninger/brunt udflåd fra dag 12 i cyklussen, og min menstruation har været ret uregelmæssig, fra 25 til 35 dage.
Manden og jeg har bestemt ikke lyst til at holde pause fra PB, men jeg tænker nu, at jeg ligeså godt kan få den HPV vaccine, når nu det ikke ser ud til PB vil lykkes sådan lige. Ville det være meget uforsvarligt at få vaccinen, og så fortsætte med at prøve at blive gravide?
Havde tænkt, at jeg ville se om ikke jeg kunne nå at få vaccinen, og hvis så det ikke er lykkes os at blive gravide i den tid det tager at få vaccinen, så derefter gå til lægen for at høre om muligheder for behandling, da der så er gået over 2 år. Er det helt hen i vejret?

Hvis det var mig... ville jeg holde pause (og lytte til min krop) og så tage den "naturlige pause" som HPV vaccinen giver.
Så ville jeg prøve igen bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.