Godaften.
Jeg har lige et lille dilemma, som jeg håber I kan hjælpe mig med
Manden og jeg har forsøgt, at blive gravide i halvandet år nu. Vi ønsker os brændende at blive forældre, og er meget frustrerede over, at det ikke vil lykkes for os. Jeg har siden jeg stoppede med at tage p-piller for halvandet år siden, været gravid tre gange, men alle 3 gange er det desværre endt i en ufrivillig abort. Jeg tror min krop er begyndt at sige fra nu. De sidste 3 måneder har jeg døjet med pletblødninger/brunt udflåd fra dag 12 i cyklussen, og min menstruation har været ret uregelmæssig, fra 25 til 35 dage.
Manden og jeg har bestemt ikke lyst til at holde pause fra PB, men jeg tænker nu, at jeg ligeså godt kan få den HPV vaccine, når nu det ikke ser ud til PB vil lykkes sådan lige. Ville det være meget uforsvarligt at få vaccinen, og så fortsætte med at prøve at blive gravide?
Havde tænkt, at jeg ville se om ikke jeg kunne nå at få vaccinen, og hvis så det ikke er lykkes os at blive gravide i den tid det tager at få vaccinen, så derefter gå til lægen for at høre om muligheder for behandling, da der så er gået over 2 år. Er det helt hen i vejret?
Anmeld