At trille?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Anonym trådstarter

Min datter er 6 ½ mdr. og hun kan hverken trille fra mave til ryg eller omvendt Bør hun ikke kunne dét nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Min datter er 6 ½ mdr. og hun kan hverken trille fra mave til ryg eller omvendt Bør hun ikke kunne dét nu??

øver du med hende ?

Anmeld

29. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Joh det er i hvert fald meget normalt at de har ku det i noget tid i den alder.. Ligger hun meget på maven og leger og øver i i det?

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke helt kan huske hvad de skal kunne hvornår. Min datter er 3 mdr. og hun ligger nu og triller om på siden og er meget tæt på at komme om på maven.

Min søn da han var 6½ måned der kunne han sidde selv (mener jeg)

Anmeld

29. december 2012

Faith

Jonathan er lige knap 7 måneder gammel og han begyndte først at trille for en måneds tid siden. Nogle børn er længere om det end andre. Hvis du træner dagligt med hende, skal det nok komme!

Anmeld

29. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Isabel kunne først trille frem og tilbage da hun var omkring 8 måneder - og her i julen har hun taget sine første skridt (13 måneder gammel), så hun er i hvert fald ikke "bagefter"

Husk at øve, men det skal nok komme

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

øver du med hende ?

Ja øver krydsbevægelser med hende?
Hvordan skal jeg ellers øve med hende?

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Joh det er i hvert fald meget normalt at de har ku det i noget tid i den alder.. Ligger hun meget på maven og leger og øver i i det?

Ja, øver krydsbevægelser med hende? og ja, hun ligger på maven men ikke vildt meget, fordi hun ikke synes det er så sjovt endnu
Hvordan skal jeg ellers øve med hende?

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke helt kan huske hvad de skal kunne hvornår. Min datter er 3 mdr. og hun ligger nu og triller om på siden og er meget tæt på at komme om på maven.

Min søn da han var 6½ måned der kunne han sidde selv (mener jeg)

Okay, så går der nok ikke længe før hun triller helt

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jonathan er lige knap 7 måneder gammel og han begyndte først at trille for en måneds tid siden. Nogle børn er længere om det end andre. Hvis du træner dagligt med hende, skal det nok komme!

Okay, hvordan øver jeg bedst med hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.