Ja, det hele kom på plads idag, så det er skønt.
vi er næsten lige flyttet, så det bliver bare en nem barnedåb på 33 mennesker (:
Hvad med jer?
Vi ved endnu ikke hvor mange der kommer. S.U er i starten af januar. Men der er inviteret omkring 60 mennesker. Det var svært at gøre det anderledes... hvor skal man "skære fra" osv. Så ingen er glemt eller overset. Men vi var også rigtig mange til min søns dåb i 2010. Men lokalerne vi har denne gang er MEGET mindre så er godt nok spændt på hvordan det kommer til at flaske sig.
Jeg skal have købt bordpynt, dug, servietter og pynt til kjolen samt tøj til storebror og mig selv selvfølgelig.
Så mangler vi at få maden på plads. Vi laver den selv. Får heldigvis hjælp. Sidste gang fik vi mad udefra. Men vi har ikke så mange penge igen...så denne gang laver vi maden selv. det kan vi virkelig spare mange penge på. Er nu også sikker på det hele nok skal blive godt *S* Jeg glæder mig meget, men kan godt mærke jeg "stresser" lidt nu. Men har besluttet at få Nytåret overstået først.
Hvad skal I have at spise?
Skal I have dåbskage? Min storesøster laver den. Er spændt på hvordan den kommer til at se ud og ikke mindst smager ♥
Anmeld