Så fik jeg købt Dåbskjolen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2012

MorDk

Jeg har endelig fundet Dåbskjolen. Ikke en traditionel en, men en kort en og så er den sart lilla ♥ Den er bare såååå fin!

Jeg skal selv have syet nogle bånd og nogle perler m.m på (Lidt krea må man godt være) Er spændt på resultatet!

Hun skal have lille kjole, hvide strømpebukser og hvid body under og sølvsko og hvidt hårbånd (hvis jeg kan finde et)

Ville bare liiige dele det med jer. Sætter et billede ind af kjolen når den er færdig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Doffie

Lyder rigtig fint, hun kommer til at ligne en million 

Anmeld

29. december 2012

Eliza

Glæder vi os til at se 

Anmeld

29. december 2012

tarkoflen

Uhh det lyder fint! Glæder mig til at se den!

Vi har en familie dåbskjole, som vores skal i det er også lidt hyggeligt, men man skal jo have noget andet til senere...

Anmeld

29. december 2012

JS<3

MorDk skriver:

Jeg har endelig fundet Dåbskjolen. Ikke en traditionel en, men en kort en og så er den sart lilla ♥ Den er bare såååå fin!

Jeg skal selv have syet nogle bånd og nogle perler m.m på (Lidt krea må man godt være) Er spændt på resultatet!

Hun skal have lille kjole, hvide strømpebukser og hvid body under og sølvsko og hvidt hårbånd (hvis jeg kan finde et)

Ville bare liiige dele det med jer. Sætter et billede ind af kjolen når den er færdig!

Jeg har også lige købt albertes (:

hvornår skal hun døbes?

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Jeg har også lige købt albertes (:

hvornår skal hun døbes?

Freya Alberte skal døbes søndag d.3.februar 2013 kl.10.30 ♥

Hvad med jeres Alberte?

Anmeld

29. december 2012

JS<3

MorDk skriver:

Freya Alberte skal døbes søndag d.3.februar 2013 kl.10.30 ♥

Hvad med jeres Alberte?

Det bliver spændene (:

Hun skal allerede døbes 19/1, så det er lige om hjørnet 

Anmeld

29. december 2012

MorDk

JS<3 skriver:

Det bliver spændene (:

Hun skal allerede døbes 19/1, så det er lige om hjørnet 

Uhhh... har I så styr på det hele? Hvor mange kommer der til dåben/festen?

Anmeld

29. december 2012

JS<3

MorDk skriver:

Uhhh... har I så styr på det hele? Hvor mange kommer der til dåben/festen?

Ja, det hele kom på plads idag, så det er skønt.

vi er næsten lige flyttet, så det bliver bare en nem barnedåb på 33 mennesker (:

Hvad med jer? 

Anmeld

30. december 2012

MorDk

Ja, det hele kom på plads idag, så det er skønt.

vi er næsten lige flyttet, så det bliver bare en nem barnedåb på 33 mennesker (:

Hvad med jer? 

Vi ved endnu ikke hvor mange der kommer. S.U er i starten af januar.  Men der er inviteret omkring 60 mennesker. Det var svært at gøre det anderledes... hvor skal man "skære fra" osv. Så ingen er glemt eller overset. Men vi var også rigtig mange til min søns dåb i 2010. Men lokalerne vi har denne gang er MEGET mindre så er godt nok spændt på hvordan det kommer til at flaske sig.

Jeg skal have købt bordpynt, dug, servietter og pynt til kjolen samt tøj til storebror og mig selv selvfølgelig.

Så mangler vi at få maden på plads. Vi laver den selv. Får heldigvis hjælp. Sidste gang fik vi mad udefra. Men vi har ikke så mange penge igen...så denne gang laver vi maden selv. det kan vi virkelig spare mange penge på. Er nu også sikker på det hele nok skal blive godt *S* Jeg glæder mig meget, men kan godt mærke jeg "stresser" lidt nu. Men har besluttet at få Nytåret overstået først.

Hvad skal I have at spise?

Skal I have dåbskage? Min storesøster laver den. Er spændt på hvordan den kommer til at se ud og ikke mindst smager ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.