Blødkogte æg med ell uden brød??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

MorDk

Jeg kan godt lide at spise brød til. Både rugbrød og alm. grovbrød.

Men et smilende æg på rugbrød .... eller spejlæg... uhmmm....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

B&J

Da jeg var barn fik jeg det tit uden noget til

men nu vil jeg gerne have rugbrød til MUMS

Anmeld

29. december 2012

Nemesis

da jeg var barn skulle vi altid have rugbrød til så i dag elsker jeg det uden rugbrød :-)

Det samme med mine unger,

Anmeld

29. december 2012

Victoria2013

Hvis vi får blødkogte æg er det altid i forbindelse med morgenmad, og det sker ikke så tit at vi spiser så "fin" morgenmad (som regel tager vi det jo bare efterhånden som vi står op og bliver sultne i weekenden, hver for sig). Men når det så er, så spiser jeg det blødkogte æg først og derefter bolle/franskbrød m. pålæg

Hårdkogte æg til gengæld, dem kunne jeg altid spise. I sommers da jeg arbejdede havde jeg tit et hårdkogt æg med, som blev spist som mellemmåltid i formiddagspausen efterfulgt af en banan - så har man godt brændstof at arbejde på. Elsker hårdkogte æg

Anmeld

29. december 2012

Giraffen

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I spiser blødkogte æg med rugbrød/franskbrød ell om I spiser ægget alene?

Det er altid et giga stort problem her i hjemmet, når vi skal have blødkogt æg!

Vi voksne er vant til at man spiser ægget med en skive rugbrød m/ smør til - for at få et måltid ud af det.

Men drengene vil bare spise det alene, hvor det så ikke mætter særlig meget.

Hvad gør I?

hvis vi får det til morgenmad er det tit med rundstykker til - men hvis jeg selv spiser æg til morgenmad er det 2xblødkogte og ikke andet, det mætter rigeligt til mig

men man kan sige: jeres hus + jeres mad = jeres regler og hvis I synes det er et mere afbalanceret måltid med brød til, så er det jer der bestemmer det

Anmeld

29. december 2012

musse1

hr hører blødkogt æg sig til, når vi skal hygge om morgen med morgenbrød, men spiser ægget alene, og så morgenbrød med pålæg ved siden af  

Anmeld

29. december 2012

Mettefpigen

Her spiser vi det sammen med rundstykker til morgenmad :-) og har også mange gange bare kogt nogle æg og spist dem alene.. Synes ikk det passer sammen med rugbrød.....

Anmeld

29. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I spiser blødkogte æg med rugbrød/franskbrød ell om I spiser ægget alene?

Det er altid et giga stort problem her i hjemmet, når vi skal have blødkogt æg!

Vi voksne er vant til at man spiser ægget med en skive rugbrød m/ smør til - for at få et måltid ud af det.

Men drengene vil bare spise det alene, hvor det så ikke mætter særlig meget.

Hvad gør I?

Blødkogte æg skal nydes alene...

Hårdkogte skal nydes på brød...

Anmeld

29. december 2012

trunte89

Herhjemme høre der rugbrød til, et halvt stykke pr æg. Min datter plejer at køre brødet ind først så det er overstået.

Anmeld

29. december 2012

Laulund87

Vi spiser det kun om morgenen sammen med rundstykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.