Blødkogte æg med ell uden brød??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Kloster

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I spiser blødkogte æg med rugbrød/franskbrød ell om I spiser ægget alene?

Det er altid et giga stort problem her i hjemmet, når vi skal have blødkogt æg!

Vi voksne er vant til at man spiser ægget med en skive rugbrød m/ smør til - for at få et måltid ud af det.

Men drengene vil bare spise det alene, hvor det så ikke mætter særlig meget.

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spiser altid æget alene, uden brød! Alt andet er helt forkert i mit lille hovede. Så spiser jeg brødet bagefter, med pålæg. Vh stine

Anmeld

29. december 2012

M (:

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I spiser blødkogte æg med rugbrød/franskbrød ell om I spiser ægget alene?

Vi voksne er vant til at man spiser ægget med en skive rugbrød m/ smør til - for at få et måltid ud af det.

Hvad gør I?

Jeg gør som jeg har lyst til - sommetider med brød, sommetider uden. Men det er sjældent at jeg koger æg og spiser dem helt alene, da det bliver lidt kvalmt for mig.. Men i forbindelse med f.eks. brunch kan jeg godt spise et æg "uden noget".. 

Anmeld

29. december 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Spiser altid æget alene, uden brød! Alt andet er helt forkert i mit lille hovede. Så spiser jeg brødet bagefter, med pålæg. Vh stine

Det samme her (:

Anmeld

29. december 2012

quindelist

Kloster skriver:

Hej.

Hvad gør I?

Her spiser vi rugbrød til UHMM

Blødkogte æg med rugbrød er også på morgenmadsmenuen i min datters vuggestue 1-2 dage om ugen

Anmeld

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kloster skriver:

Hej.

Hvad gør I?

Til blodkogt æg høre to skiver rugbrød (det med aller flest kerner) smurt
Med go lag smør (ikk tand smør) og så klappet sammen....
Muuums ..... Kan jo nærmedt smage det nu

Herhjemme spiser Astrid gerne ægget og så en skive rugbrød med leverpostej på... Hun har svært ved at styre både at spise ægget med ske, og samme tid spise rugbrødet...

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Jeg synes det er halvulækkert at spise alene. Sammenligner det lidt med at sidde og spise et stykke kød uden noget til. hvilket i min verden er uhørt.

Anmeld

29. december 2012

HelleBelle

Uh jeg kan slet ikke spise dem uden, syns konsistensen kan blive lidt ulækker......specielt hvis det hvide ikke er helt kogt, så minder det om noget andet. Men med en rugbrød er det lækkert, altså ægget 

Anmeld

29. december 2012

FrkZier

Kloster skriver:

Hej.

Hvad gør I?

vi for kun blødkogte æg hvis vi for sådan 'god morgenmad' altså boller osv så der er jo det til, tror aldrig jeg ville koge et æg kun for at spise ægget.

Anmeld

29. december 2012

A&F

Jeg foretrækker det med rugbrød til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.