Fortæl lidt om det at have spiral..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Malene76

Posey skriver:

Kobber fordi når den er ude af kroppen er den ude, hvor med hormon spiralen kan der stadig "flyde" hormoner rundt et stykke tid... Som jeg har fået fortalt det i hvertfald 

Ok... TAk.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

ekebiv

Malene76 skriver:

Hej derude

Jeg har voldsomme blødninger, som i meget voldsomme blødninger!!! Jeg startede på p-piller igen efter fødsel for 11 mdr. siden for at forsøge at regulere det. Det ændre ikke noget, udover at min mens nu ikke kommer hver 3. uge, det er jo dejligt nok i sig selv, men jeg svømmer stadigvæk. Jeg hader det af et godt hjerte. Overvejer spiral... vil du fortælle lidt om din oplevelse med hormonspiral? Gør det meget ondt at få sat op? hvordan er din blødning efterfølgende?

KH Malene

Jeg prøvede det for nogle år siden og måtte give op efter 6 måneders uafbrudt blødning. Efter første "fødsel"(kejsersnit) prøvede jeg igen men der var mit underliv SÅ anspændt og knudet op at gynækologen måtte opgive, jeg skulle i fuld bedøvelse hvis det skulle lykkedes så jeg droppede det igen. Min svigerinde har været glad for spiral ìg har aldrig haft problemer men jeg gider ikke det skidt mere :-)

Anmeld

31. december 2012

Malene76

ekebiv skriver:

Jeg prøvede det for nogle år siden og måtte give op efter 6 måneders uafbrudt blødning. Efter første "fødsel"(kejsersnit) prøvede jeg igen men der var mit underliv SÅ anspændt og knudet op at gynækologen måtte opgive, jeg skulle i fuld bedøvelse hvis det skulle lykkedes så jeg droppede det igen. Min svigerinde har været glad for spiral ìg har aldrig haft problemer men jeg gider ikke det skidt mere :-)

Ok. Tak for svar. Dog ikke en særlig god erfaring du har gjort dig der.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.