Malene76 skriver:
Hej derude
Jeg har voldsomme blødninger, som i meget voldsomme blødninger!!! Jeg startede på p-piller igen efter fødsel for 11 mdr. siden for at forsøge at regulere det. Det ændre ikke noget, udover at min mens nu ikke kommer hver 3. uge, det er jo dejligt nok i sig selv, men jeg svømmer stadigvæk. Jeg hader det af et godt hjerte. Overvejer spiral... vil du fortælle lidt om din oplevelse med hormonspiral? Gør det meget ondt at få sat op? hvordan er din blødning efterfølgende?
KH Malene
Hej! Jeg har haft hormonspiral, dels som prævention, men også for at hjælpe mig af med de mange smerter, jeg altid har døjet med under menstruation - og man må sige den har hjulpet. Det er selvfølgelig ikke dejligt at få den sat op, men det er hurtigt overstået! Jeg blødte lidt hver dag i en måned ca, eller måske to, og siden blødte jeg kun meget meget lidt i menstruationsperioden. Desuden havde jeg ikke hormonræs under hver menstruation

Kan kun anbefale den til dig, hvis du vil af med kraftige og smertefulde blødninger, i hvert fald ud fra hvad jeg selv har oplevet.
Anmeld