Brændt livmoderslimhinde ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

nej det gjorde jeg ikke!

Hvad skal det gøre godt for?

Fik slet ingen hormoner inden. puha kunstig overgangsalder det lyder bestemt ikke rart.

:-) Sisse

Det gør de pga hinden så bliver tyk og derved nemmere at fjerne , det var da sært der ikke er samme retningslinier . Fik du fjernet din på sygehuset ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Det gør de pga hinden så bliver tyk og derved nemmere at fjerne , det var da sært der ikke er samme retningslinier . Fik du fjernet din på sygehuset ?

Nej fik fjernet min hos gynækologen og den blev brændt.

Fik oplyst de fleste sygehuse bruger endten en elektrisk høvl hvor de høvler slimhinden af, eller bruger en ballon som fyldes med noget varmt så den koges af.

Jeg fik en helt igennem computerstyret metode, således at den ikke kunne brændes medmindre nettet i livmoderen var lagt helt korrekt. Da jeg ikke har den store tiltro til læger og sygehuse, var det for mig ret vigtigt det ikke blev gjort når lægen skønnede at det var ok, men at det faktisk VAR ok at gå i gang.

Sisse

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Nej fik fjernet min hos gynækologen og den blev brændt.

Fik oplyst de fleste sygehuse bruger endten en elektrisk høvl hvor de høvler slimhinden af, eller bruger en ballon som fyldes med noget varmt så den koges af.

Jeg fik en helt igennem computerstyret metode, således at den ikke kunne brændes medmindre nettet i livmoderen var lagt helt korrekt. Da jeg ikke har den store tiltro til læger og sygehuse, var det for mig ret vigtigt det ikke blev gjort når lægen skønnede at det var ok, men at det faktisk VAR ok at gå i gang.

Sisse

Har kunnet læse mig til det kan gøres på 3 forskellige måder , aner ikke hvilken en de vil bruge  irriterende jeg skulle igennem denne her hormonkur først , bivirkninger  vægtforøgelse og mindre bryster   Hedeture og knogleskørhed , glæder mig til det er overstået .

Anmeld

20. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Har kunnet læse mig til det kan gøres på 3 forskellige måder , aner ikke hvilken en de vil bruge  irriterende jeg skulle igennem denne her hormonkur først , bivirkninger  vægtforøgelse og mindre bryster   Hedeture og knogleskørhed , glæder mig til det er overstået .

ja med den metode jeg fik var det helt ligegyldigt, fordi computeren selv målte slimhindens tykkelse og satte brændetiden derefter.

Det giver også en større sikkerhed for de ikke får lavet hul i selve livmoderen.

Puha håber da får dig det snart er overstået.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.