Brændt livmoderslimhinde ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Nemesis

ja fik det gjort i maj i lokalbedøvelse og selvom jeg var så uheldig at få en infektion så er jeg virkelig glad for det.

Har ikke haft min mens siden og selvom det ikke burde gøre en forskel, kan manden nu godt mærke jeg ikke er helt så PMS agtigt.

Jeg har helt sikkert ikke så meget udflåd som jeg havde før indgrebet.

Jeg syne det er en luksus uden lige at slippe for mens.

:-) sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

ja fik det gjort i maj i lokalbedøvelse og selvom jeg var så uheldig at få en infektion så er jeg virkelig glad for det.

Har ikke haft min mens siden og selvom det ikke burde gøre en forskel, kan manden nu godt mærke jeg ikke er helt så PMS agtigt.

Ej hvis jeg tilmed slipper for al den udflåd jeg har lidt af det meste af mit liv så er det virkelig en win win  Havde du ondt bagefter ?

Anmeld

29. december 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Ej hvis jeg tilmed slipper for al den udflåd jeg har lidt af det meste af mit liv så er det virkelig en win win  Havde du ondt bagefter ?

Jeg var noget øm..især samme dag, men ellers fik jeg vist kun ondt pga infektion.

Jeg følte lidt min mave var hævet og 3 uger efter havde jeg blodigt udflåd..men det brændte skulle jo også ud.

Synes bestemt det var det værd, i betragtning af at jeg er sluppet for voldsomme blødninger, meget udflåd og ikke har den samme PMS.

og så glæder manden og jeg os over der ikke er noget tid på måneden der gør det mere besværligt.

:-) Sisse

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Jeg var noget øm..især samme dag, men ellers fik jeg vist kun ondt pga infektion.

Jeg følte lidt min mave var hævet og 3 uger efter havde jeg blodigt udflåd..men det brændte skulle jo også ud.

Synes bestemt det var det værd, i betragtning af at jeg er sluppet for voldsomme blødninger, meget udflåd og ikke har den samme PMS.

og så glæder manden og jeg os over der ikke er noget tid på måneden der gør det mere besværligt.

Præcis

Årh glæder mig virkeligt nu .

Anmeld

29. december 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Præcis

Årh glæder mig virkeligt nu .

Faktisk er jeg virkelig positivt overrasket fordi jeg grundet kejsersnitar kun fik brændt 80% af min sliomhinde og jeg derfor burde bløde fra de resterende 20%, men det er altså væk og jeg er virkelig tilfreds.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Faktisk er jeg virkelig positivt overrasket fordi jeg grundet kejsersnitar kun fik brændt 80% af min sliomhinde og jeg derfor burde bløde fra de resterende 20%, men det er altså væk og jeg er virkelig tilfreds.

Perfekt   har du fået af vide hvad chancen er for at den gendanner sig ?

Anmeld

29. december 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Perfekt   har du fået af vide hvad chancen er for at den gendanner sig ?

Det vil tage mindst 10 år og selv der vil den ikke blive som den var før. Men så kan man jo få den fjernet igen!

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Det vil tage mindst 10 år og selv der vil den ikke blive som den var før. Men så kan man jo få den fjernet igen!

Når okay  troede det var noget der skete over mdr

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Undskyld , fik du skudt sådan en hormon stav ind under maveskindet som skulle få dig i kunstig overgangsalder 4 uger før indgrebet ?

Det har jeg fået gjort nu og om 4 uger får jeg det gjort i fuld narkose . Hvis du blev sat i kunstig overgangsalder , mærkede du så noget til det ?

Anmeld

19. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Undskyld , fik du skudt sådan en hormon stav ind under maveskindet som skulle få dig i kunstig overgangsalder 4 uger før indgrebet ?

Det har jeg fået gjort nu og om 4 uger får jeg det gjort i fuld narkose . Hvis du blev sat i kunstig overgangsalder , mærkede du så noget til det ?

nej det gjorde jeg ikke!

Hvad skal det gøre godt for?

Fik slet ingen hormoner inden. puha kunstig overgangsalder det lyder bestemt ikke rart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.