min datters far og røg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Gør han det når han skal være sammen med jeres datter eller på hans "fridage"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

tinasmor

Anonym skriver:

jeg er lidt i et dilemma...

min datters far røg meget hash før vi fik hende, og før vi fandt sammen tog han også en del andre stoffer...

men men men

jeg har på fornemmelsen han stadig ryger hash.. han hænger pludselig meget ud med dem han tidligere røg sammen med, og virker ikke rigtig som sig selv når man skriver eller når han kommer og besøger hende...

ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig... ved hvordan han bliver når han har røget, og det synes jeg ikke min datter skal udsættes for ved besøg...

nogle gode råd... mener at hash er ude af systemet indenfor 24 timer, og kan jo derfor ikke spores ved evt. blodprøve...

Hvordan kan det være, at du valgte at få et barn med en mand som du ved røg hash og andre stoffer?

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Gør han det når han skal være sammen med jeres datter eller på hans "fridage"?

ved ikke om der er hold i min mistanke... så kan desværre ikke sige om han gør det præcist... der er bare mange klokker der ringer....

ved han har gjort det en gang inden han kom og skulle være med hende, og der sendte jeg ham hjem med den besked at han kunne komme tilbage når han var sig selv...

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Hvordan kan det være, at du valgte at få et barn med en mand som du ved røg hash og andre stoffer?

synes ikke vi skal komme ind på det emne  håber jeg du vil respektere...

men han tog ikke stoffer, mens jeg var sammen med ham....

Anmeld

29. december 2012

Muffinmus

Desværre er kvinders intuition ofte rigtig...
Men konfronter ham og spørg ham direkte om han ryger igen, for så skal han ikke have med børn at gøre.du vil sikkert kunne se på hans ansigt om det er rigtigt eller ej.
Min mand er i hvert fald ret nem at læse, men det er sikkert ikke alle der kan aflæses.
Prøv.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Desværre er kvinders intuition ofte rigtig...
Men konfronter ham og spørg ham direkte om han ryger igen, for så skal han ikke have med børn at gøre.du vil sikkert kunne se på hans ansigt om det er rigtigt eller ej.
Min mand er i hvert fald ret nem at læse, men det er sikkert ikke alle der kan aflæses.
Prøv.

ja, det vil jeg prøve ihvertfald.... han kommer her imorgen og skal være sammen med hende... men synes ikke jeg vil tage den foran hende.... og ved ikke om det er for plat og skrive det...

Anmeld

29. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

ved ikke om der er hold i min mistanke... så kan desværre ikke sige om han gør det præcist... der er bare mange klokker der ringer....

ved han har gjort det en gang inden han kom og skulle være med hende, og der sendte jeg ham hjem med den besked at han kunne komme tilbage når han var sig selv...

Kan du ikke ringe til starsforvaltningen og spørge dem hvad de vil råde dig til? Det ville jeg mene er den bedste vej at gå.

Anmeld

29. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

ja, det vil jeg prøve ihvertfald.... han kommer her imorgen og skal være sammen med hende... men synes ikke jeg vil tage den foran hende.... og ved ikke om det er for plat og skrive det...

Skal hun ikke sove på et tidspunkt mens han er der? Jeg tænker, at han kommer før hun sover til middag, hvis hun gør det, eller inden hun skal lægges til at sove om aftnen? Alternativt kan du spørge om han vil spise aftensmad med jer, og så kan du spørge, når jeres datter er lagt i seng?

Jeg synes det er super fint, at du ikke vil tage konfrontationen med ham, når jeres datter er der, der er ingen grund til at inddrage hende i det! Men jeg tænker også, at den ikke er god at tage over telefonen, for du kan ikke se, hvordan han ser ud i ansigtet, og derved ikke se tegn på, om han lyver... Det går jeg ud fra, at du nok ville kunne, hvis l sad overfor hinanden?

Held og lykke med det! Og der er ingen tvivl om, at det er bedst for din datter, at du får taget den snak med ham!

Anmeld

29. december 2012

Doffie

I fængslerne får de indsatte 6 uger til at kunne ligge ren urin prøve for hash.

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Kan du ikke ringe til starsforvaltningen og spørge dem hvad de vil råde dig til? Det ville jeg mene er den bedste vej at gå.

jo, det kunne nok være en god ide og lige vende dem med det...

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.