min datters far og røg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

jeg er lidt i et dilemma...

min datters far røg meget hash før vi fik hende, og før vi fandt sammen tog han også en del andre stoffer...

men men men

jeg har på fornemmelsen han stadig ryger hash.. han hænger pludselig meget ud med dem han tidligere røg sammen med, og virker ikke rigtig som sig selv når man skriver eller når han kommer og besøger hende...

ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig... ved hvordan han bliver når han har røget, og det synes jeg ikke min datter skal udsættes for ved besøg...

nogle gode råd... mener at hash er ude af systemet indenfor 24 timer, og kan jo derfor ikke spores ved evt. blodprøve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

NNN

Det er meget længere tid at hash er i kroppen. Hvis han ryger jævnligt, så omkring en måneds tid vil jeg tro. 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Neeks skriver:

Det er meget længere tid at hash er i kroppen. Hvis han ryger jævnligt, så omkring en måneds tid vil jeg tro. 

læste jeg mig selv frem til efter jeg havde skrevet indlægget

men ved bare ikke hvordan jeg skal forholde mig til det... ved jo hvordan han er når han har røget... og vil jo derfor ikke lade min datter opleve det...

Anmeld

28. december 2012

NNN

Er det bare i ny og næ...eller ofte? Har du konfronteret ham med det?

og synes han selv at det er et 'problem'? Mange der ryger hash mener jo selv at det er helt ok at gøre det og at det ikke er som at tage fx stoffer...

Anmeld

28. december 2012

Bella89

Anonym skriver:

jeg er lidt i et dilemma...

min datters far røg meget hash før vi fik hende, og før vi fandt sammen tog han også en del andre stoffer...

men men men

jeg har på fornemmelsen han stadig ryger hash.. han hænger pludselig meget ud med dem han tidligere røg sammen med, og virker ikke rigtig som sig selv når man skriver eller når han kommer og besøger hende...

ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig... ved hvordan han bliver når han har røget, og det synes jeg ikke min datter skal udsættes for ved besøg...

nogle gode råd... mener at hash er ude af systemet indenfor 24 timer, og kan jo derfor ikke spores ved evt. blodprøve...

Jeg mener det er længere tid om at forsvinde fra blodet.. Godt 4 måneder..
Du kan også købe en narkotika test i Bilka men ved ikke lige om, man teste for has der :?

Jeg ville tage en samtale med ham om hvordan du har det, og høre om han gør det.
Hvis han gjorde må du jo sige det som det er, at du ikke ønsker din datter skal udsættes for dette, og at han ikke skal gøre det 24 timer før han skal være sammen med hende.
Hvis han ikke vil dette må du jo gå til staten..

Håber i finder en løsning

Godt nytår

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Neeks skriver:

Er det bare i ny og næ...eller ofte? Har du konfronteret ham med det?

og synes han selv at det er et 'problem'? Mange der ryger hash mener jo selv at det er helt ok at gøre det og at det ikke er som at tage fx stoffer...

han har tidligere været meget afhængig af det, hver dag... mange gram om dagen, og stoppede først for ca. et år siden... men han har forandret så meget til den han var, så derfor har jeg mistanken...

ved hvordan han er når han er påvirket da vi var sammen i 4 år...

så jeg synes netop det er et problem da han er i sin helt egen verden, og ikke kan reagere på noget som helst...

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Bella89 skriver:

Du kan også købe en narkotika test i Bilka men ved ikke lige om, man teste for has der :?

Jeg ville tage en samtale med ham om hvordan du har det, og høre om han gør det.
Hvis han gjorde må du jo sige det som det er, at du ikke ønsker din datter skal udsættes for dette, og at han ikke skal gøre det 24 timer før han skal være sammen med hende.

Godt nytår

læste jeg mig også frem til

synes bare ikke jeg kan købe en test og give ham når vi ikke er sammen, og ikke har været det i snart 3 år...

og han er ikke den nemmeste at snakke med, og slet ikke at få sandheden ud af... åh jeg synes det er svært, når man ved at manden lyver rigtig meget...

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Bella89 skriver:

Godt nytår

p.s. også et godt nytår til dig

Anmeld

29. december 2012

NNN

Anonym skriver:

han har tidligere været meget afhængig af det, hver dag... mange gram om dagen, og stoppede først for ca. et år siden... men han har forandret så meget til den han var, så derfor har jeg mistanken...

ved hvordan han er når han er påvirket da vi var sammen i 4 år...

så jeg synes netop det er et problem da han er i sin helt egen verden, og ikke kan reagere på noget som helst...

Jeg ville sætte mig ned og forklare ham hvorfor jeg havde mistanke om det. Og derefter tale om hvorfor det er vigtigt at han ikke er skæv når han er sammen med sit barn. 

hvis han ikke er villig til at stoppe eller benægter det, så kan det ikke være rigtigt at jeres barn skal udsættes for det og du må gå videre med det. 

Jeg kan kun forestille mig hvor svært situationen må være for dig. Held og lykke med det. 

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Neeks skriver:

Jeg ville sætte mig ned og forklare ham hvorfor jeg havde mistanke om det. Og derefter tale om hvorfor det er vigtigt at han ikke er skæv når han er sammen med sit barn. 

hvis han ikke er villig til at stoppe eller benægter det, så kan det ikke være rigtigt at jeres barn skal udsættes for det og du må gå videre med det. 

Jeg kan kun forestille mig hvor svært situationen må være for dig. Held og lykke med det. 

ja, tror jeg at jeg vil gøre... også fordi jeg ved hvor skrøbelig min datter er når folk måske er forandret en dag, eller har en dårlig dag... og så vil det slet ikke gå hvis det er hendes egen far...

tusind tak for dit råd...

god weekend, og godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.