min mand kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

Ja, det er det virkelig!!

Næste step bliver at vi flytter sammen i løbet af foråret det glæder jeg mig til, me vi har bevidst taget den MEGET med ro for Lauras skyld! Forleden dag sagde hun dog "hvorfor bor du ikke bare her hos mig? så kan du jo være her hele tiden" så jeg tror han er godkendt til indflytning Vi savner ham da også de dage han er hos sig selv, men sådan må det være lidt endnu

Perfekt , han har så ingen børn kan jeg regne ud   ser Laura sin far fast ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Caroline86

Lady Marion <3 skriver:

Perfekt , han har så ingen børn kan jeg regne ud   ser Laura sin far fast ?

Han har ingen børn nej

Lige for tiden ser hun ham ikke fast da han har virkelig meget om ørerne Men her til januar skal vi lægge en ny plan for samværet så vi slipper for aflysninger, stress osv... Planen lige nu er 2 dage hver 4. uge men nu må vi se vad vi finder ud af til januar

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

Han har ingen børn nej

Lige for tiden ser hun ham ikke fast da han har virkelig meget om ørerne Men her til januar skal vi lægge en ny plan for samværet så vi slipper for aflysninger, stress osv... Planen lige nu er 2 dage hver 4. uge men nu må vi se vad vi finder ud af til januar

Øv   ja må da håbe der kan findes en bedre løsning , ville da være bedst for alle parter ..

Anmeld

29. december 2012

Caroline86

Lady Marion <3 skriver:

Øv   ja må da håbe der kan findes en bedre løsning , ville da være bedst for alle parter ..

vi skal nok finde en løsning, jeg ved bare ikke hvad den bliver Nu må vi se! Han har første udspil og så tager jeg den derfra... vil jo helst at hun har en far med overskud, men lige nu har han det vist ikke for nemt... Som jeg har sagt til ham så skal vi altså bruge ham mange år endnu så det er vigtigt for os alle 3 at han får styr på sig selv så vi kan få det bedste ud af det hele... Håber han vil tage i mod den hjælp JEG kan tilbyde - han er ikke så god til at tage i mod hjælp desværre

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

vi skal nok finde en løsning, jeg ved bare ikke hvad den bliver Nu må vi se! Han har første udspil og så tager jeg den derfra... vil jo helst at hun har en far med overskud, men lige nu har han det vist ikke for nemt... Som jeg har sagt til ham så skal vi altså bruge ham mange år endnu så det er vigtigt for os alle 3 at han får styr på sig selv så vi kan få det bedste ud af det hele... Håber han vil tage i mod den hjælp JEG kan tilbyde - han er ikke så god til at tage i mod hjælp desværre

Hvor er det fedt og stort du er så hjælpsom over for ham  sådan skulle det da helst være da han er far til jeres barn , bare de færreste kvinder der kan håndtere det som dig  5 stjerner herfra ..

Anmeld

29. december 2012

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

baaah

Som om I ikke ville have hørt det hvis jeg var gravid igen

Haha

Anmeld

29. december 2012

Caroline86

Lady Marion <3 skriver:

Hvor er det fedt og stort du er så hjælpsom over for ham  sådan skulle det da helst være da han er far til jeres barn , bare de færreste kvinder der kan håndtere det som dig  5 stjerner herfra ..

Heldigvis har vi jo ikke været uvenner.... det eneste der er vigtigt for mig er at vi finder den løsning der fungerer for Laura OG for os! Hun er selvfølgelig den vigtigste, men hvis D og jeg ikke fungerer, så gør hun af gode grunde heller ikke

Man skal sgu passe på hinanden!

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

Heldigvis har vi jo ikke været uvenner.... det eneste der er vigtigt for mig er at vi finder den løsning der fungerer for Laura OG for os! Hun er selvfølgelig den vigtigste, men hvis D og jeg ikke fungerer, så gør hun af gode grunde heller ikke

Man skal sgu passe på hinanden!

Du har så evigt ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.