min mand kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Caroline86

Jeg har de mærkeligste spise-tendenser for tiden! Får konstant lyst til underlige ting og ofte kaster jeg mig over dem så snart jeg kan komme til det.

I går bagte jeg chokoladekage kl.22. og i dag stegte jeg en hel pakke bacon og spiste den rent

Nu har jeg så voldsomt lyst til fastelavnsboller

Den kan vi ikke lige klare kl.halv tolv fredag aften meeeeeen.. as I write, står min dejlige kæreste ovre i mit køkken og laver pandekagedej så hans frue kan få lidt lækkert til ganen Og det endda på trods af at han skal op på arbejde i morgen tidlig

Er han ikke bare fantastisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Ma-lu

Hvem der bare var så heldig  

velbekommen

Anmeld

28. december 2012

Caroline86

Ma-lu skriver:

Hvem der bare var så heldig  

velbekommen

hihi

Jo tak!

Anmeld

28. december 2012

Victoriasmor88

Mums, det lyder virkelig lækkert  

Anmeld

28. december 2012

Caroline86

Prinsesse2ben skriver:

Mums, det lyder virkelig lækkert  

mmhmm, og jeg kan dufte han både har puttet friskrevet citronskal og vaniljesukker i

Anmeld

29. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan!! Lyder da rigtig dejligt!! Vh stine

Anmeld

29. december 2012

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Jeg har de mærkeligste spise-tendenser for tiden! Får konstant lyst til underlige ting og ofte kaster jeg mig over dem så snart jeg kan komme til det.

I går bagte jeg chokoladekage kl.22. og i dag stegte jeg en hel pakke bacon og spiste den rent

Nu har jeg så voldsomt lyst til fastelavnsboller

Den kan vi ikke lige klare kl.halv tolv fredag aften meeeeeen.. as I write, står min dejlige kæreste ovre i mit køkken og laver pandekagedej så hans frue kan få lidt lækkert til ganen Og det endda på trods af at han skal op på arbejde i morgen tidlig

Er han ikke bare fantastisk?

Gravid;-)?

Anmeld

29. december 2012

bøllen

CamillaSoefelt skriver:

Gravid;-)?

Var også min tanke 

Anmeld

29. december 2012

B&J

det lyder som om der er en lille spir i maven med alle de sjove lyster..

ellers er du bare totalt slik mundet lige for tiden men hvor er det vidunderligt at have sådan en mand

Anmeld

29. december 2012

Caroline86

CamillaSoefelt skriver:

Gravid;-)?

HAHAHA, nej søde du!! men du er åbenbart ikke den eneste med den tanke har haft knapt 100 besøg på profilen siden den her tråd blev oprettet

Næh, jeg skriver bacheloropgave (skal aflevere her d.3.) og det er åbenbart nok til at hormonerne svinger ligeså meget som ved en graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.