Min mor gav få meget medicin :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

Carina:-)

Neeks skriver:

På vej ud af en restaurant og mod bilen kom min far til at tabe min 2 måneder lille baby ude af liften, hvorefter hun trillede under en parkeret bil. Mit liv gik i stå det øjeblik det skete. Og jeg skreg som aldrig før.  -Vi fik hende tjekket og hun havde ikke taget skade af det, men JEG var dybt chokeret i flere dage..måske uger efter. Og får det stadig helt underligt når jeg tænker på episoden her. Det er nu 9 år siden. 

Vi talte om det og han var naturligvis så ked af det selv. Men det gik over helt af sig selv og efter få uger måtte han igen holde sit barnebarn:-) 

jeg tror også du kommer over det helt af sig selv, specielt når i er sikre på at jeres baby ikke har taget skade.

man skal lige komme sig over chokket. Det er jo helt menneskeligt at fejle 

Min kæreste faldt da han var på vej op af en trappe med vores den første.

Babys hovede knaldede ned i trinnet ,og jeg døde nærmest ved lyden.

Baby blev tjekket og var ok,men jeg var nærmest hysterisk længe efter og ville selv bære ham når vi skulle op af trappen-selv om jeg jo godt vidste det lige så godt kunne være sket for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Er anonym da jeg ikke ville sætte min mor i alt få dårlig lys. 

Mig og manden haft kæreste dag hvor min mor har passet begge børn. Da vi sidder i biografen modtager min mand en sms fra min mor hvor der står ring, jeg går ud få at ringe så fortæller hun at hun har kommet til at give vores yngste på 3 mdr få meget medicin og de er på skadestuen og han er ved at blive undersøgt . Heldigvis er der ikke noget og vi skal bare holde øje med ham. 

Jeg er i chok, tør ikke flade i søvn få er bange få han måske bliver meget syg eller sådan noget. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre. 

Ved heller ikke om jeg nogensinde kommer til at stole på min mor igen med dem. 

ih ved ikke hvad jeg skal gøre .. 

Puha sikke en forfærdelig oplevelse, godt at han har det fint.

Men jeg ville holde godt øje med ham, så jeg var sikker på at han bliver ved med at have det fint.

Alle kan lave fejl, men det her er, er så bare en af de fejl som er rigtig ubehagelig og kan være farlig.

Men at dosere den rigtige medicin mængde kan være meget svært, når man ikke er vant til det. Jeg synes dog at din mor har opført sig meget ansvarlig i ulykkessituationen, hun kørte ham på skadestuen og ringede til jer. 

en krammer til dig, det har du brug for.

Anmeld

29. december 2012

klmf

Kæmpe forskrækkelse! Jeg har siddet på modtagelsen med en unge, der måske - måske ikke havde spist mine gravid jern tabletter. Jeg forestillede mig ALT MULIGT, der kunne ske (havde lige været på kursus i forgiftninger). Der skete ingenting, men længe efter sad den dårlige samvittighed i mig, hvordn kunne jeg være så dum at glemme de stod på køkkenbordet

Jeg synes du skal ringe til din mor og sige, at selvfølgelig blev du ked og forskrækket lige i det samme, men at du er SÅ glad for at hun reagerede med det samme, fik ham på skadestuen og fik fat i jer.

Tænk på, at selv sygeplejersker (mig selv inkl.) som står med ansvaret for medicin hver dag kan lave fejl - så kan en mormor også komme til det. Hun har det sikkert værre end dig....

Anmeld

29. december 2012

Annette A

Neeks skriver:

På vej ud af en restaurant og mod bilen kom min far til at tabe min 2 måneder lille baby ude af liften, hvorefter hun trillede under en parkeret bil. Mit liv gik i stå det øjeblik det skete. Og jeg skreg som aldrig før.  -Vi fik hende tjekket og hun havde ikke taget skade af det, men JEG var dybt chokeret i flere dage..måske uger efter. Og får det stadig helt underligt når jeg tænker på episoden her. Det er nu 9 år siden. 

Vi talte om det og han var naturligvis så ked af det selv. Men det gik over helt af sig selv og efter få uger måtte han igen holde sit barnebarn:-) 

jeg tror også du kommer over det helt af sig selv, specielt når i er sikre på at jeres baby ikke har taget skade.

man skal lige komme sig over chokket. Det er jo helt menneskeligt at fejle 

Puha blev da helt dårlig bare af at læse det der skete med din baby.

Kan godt forstå du var chokket længe efter. Har hørt om lignende eposoder før og det er utroligt hvad sådan en lille størrelse kan holde til. Men sikke dog en ubehagelig oplevelse, selvom der heldigvis ikke skete hende noget.

Anmeld

29. december 2012

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Er anonym da jeg ikke ville sætte min mor i alt få dårlig lys. 

Mig og manden haft kæreste dag hvor min mor har passet begge børn. Da vi sidder i biografen modtager min mand en sms fra min mor hvor der står ring, jeg går ud få at ringe så fortæller hun at hun har kommet til at give vores yngste på 3 mdr få meget medicin og de er på skadestuen og han er ved at blive undersøgt . Heldigvis er der ikke noget og vi skal bare holde øje med ham. 

Jeg er i chok, tør ikke flade i søvn få er bange få han måske bliver meget syg eller sådan noget. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre. 

Ved heller ikke om jeg nogensinde kommer til at stole på min mor igen med dem. 

ih ved ikke hvad jeg skal gøre .. 

Puha en situation for jer alle;(!

Godt den lille er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.