Min mor gav få meget medicin :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg ikke ville sætte min mor i alt få dårlig lys. 

Mig og manden haft kæreste dag hvor min mor har passet begge børn. Da vi sidder i biografen modtager min mand en sms fra min mor hvor der står ring, jeg går ud få at ringe så fortæller hun at hun har kommet til at give vores yngste på 3 mdr få meget medicin og de er på skadestuen og han er ved at blive undersøgt . Heldigvis er der ikke noget og vi skal bare holde øje med ham. 

Jeg er i chok, tør ikke flade i søvn få er bange få han måske bliver meget syg eller sådan noget. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre. 

Ved heller ikke om jeg nogensinde kommer til at stole på min mor igen med dem. 

ih ved ikke hvad jeg skal gøre .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

come2

Anonym skriver:

Mig og manden haft kæreste dag hvor min mor har passet begge børn. Da vi sidder i biografen modtager min mand en sms fra min mor hvor der står ring, jeg går ud få at ringe så fortæller hun at hun har kommet til at give vores yngste på 3 mdr få meget medicin og de er på skadestuen og han er ved at blive undersøgt . Heldigvis er der ikke noget og vi skal bare holde øje med ham. 

Jeg er i chok, tør ikke flade i søvn få er bange få han måske bliver meget syg eller sådan noget. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre. 

Øv øv.

Forstår godt det er træls.

Men din mor er også kun en menneske, der kan lave fejl.

Og det er jo ikke med vilje hun har gjort det, går jeg da ikke ud fra.

Anmeld

28. december 2012

Valle81

Sikke noget, det må have været rigtig ubehagelig og en voldsom forskrækkelse.

For din egen skyld, og især din mord(som sikkert er ved at dø af skyldfølelse) synes jeg d skal tilgive. Hun kommer aldrig til at gøre det igen.

Må neg spørge til, hvilken form for medicin?

Anmeld

28. december 2012

Carina:-)

Self. Kan du stole på din n mor.

Hun reagerede øjeblikkeligt,og hun kontaktede dig.

Det var et uheld,og gudskelov skete der ikke noget.

Jeg forstår godt du er forskrækket,men få nu sovet lidt på det.

Så tror jeg du kan se at du godt kan stole på din mor 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Øv øv.

Forstår godt det er træls.

Men din mor er også kun en menneske, der kan lave fejl.

Og det er jo ikke med vilje hun har gjort det, går jeg da ikke ud fra.

Selvfølige er der menneskeligt at fejle. Tror bare jeg i chok over dMéMé

Anmeld

28. december 2012

NNN

Anonym skriver:

På vej ud af en restaurant og mod bilen kom min far til at tabe min 2 måneder lille baby ude af liften, hvorefter hun trillede under en parkeret bil. Mit liv gik i stå det øjeblik det skete. Og jeg skreg som aldrig før.  -Vi fik hende tjekket og hun havde ikke taget skade af det, men JEG var dybt chokeret i flere dage..måske uger efter. Og får det stadig helt underligt når jeg tænker på episoden her. Det er nu 9 år siden. 

Vi talte om det og han var naturligvis så ked af det selv. Men det gik over helt af sig selv og efter få uger måtte han igen holde sit barnebarn:-) 

jeg tror også du kommer over det helt af sig selv, specielt når i er sikre på at jeres baby ikke har taget skade.

man skal lige komme sig over chokket. Det er jo helt menneskeligt at fejle 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Sikke noget, det må have været rigtig ubehagelig og en voldsom forskrækkelse.

For din egen skyld, og især din mord(som sikkert er ved at dø af skyldfølelse) synes jeg d skal tilgive. Hun kommer aldrig til at gøre det igen.

Må neg spørge til, hvilken form for medicin?

Imod  astmatisk bronkitis, han må max få 2 ml og hun gav lidt over 10 ml.. Ved godt det ikke er noget livs farligt men alligevel 8 ml ved siden af. 

Hun er tilgivet. Men der går nok noget tid med at stole på hende. Har aldrig set hende græde og det gjorde hun her til aften. 

Anmeld

28. december 2012

Carina:-)

Anonym skriver:

Imod  astmatisk bronkitis, han må max få 2 ml og hun gav lidt over 10 ml.. Ved godt det ikke er noget livs farligt men alligevel 8 ml ved siden af. 

Hun er tilgivet. Men der går nok noget tid med at stole på hende. Har aldrig set hende græde og det gjorde hun her til aften. 

Åh stakkels din mor 

Håber den lille er helt ok igen.

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Neeks skriver:

På vej ud af en restaurant og mod bilen kom min far til at tabe min 2 måneder lille baby ude af liften, hvorefter hun trillede under en parkeret bil. Mit liv gik i stå det øjeblik det skete. Og jeg skreg som aldrig før.  -Vi fik hende tjekket og hun havde ikke taget skade af det, men JEG var dybt chokeret i flere dage..måske uger efter. Og får det stadig helt underligt når jeg tænker på episoden her. Det er nu 9 år siden. 

Vi talte om det og han var naturligvis så ked af det selv. Men det gik over helt af sig selv og efter få uger måtte han igen holde sit barnebarn:-) 

jeg tror også du kommer over det helt af sig selv, specielt når i er sikre på at jeres baby ikke har taget skade.

man skal lige komme sig over chokket. Det er jo helt menneskeligt at fejle 

Hold da op en oplevesle. Godt der ikke sket hende noget. 

er sikker på jeg bare skal komme over det lille uheld . 

Anmeld

28. december 2012

Maja_4000

Puha .. Hvor har jeg ondt af dig og især din mor ! Det må da bare være den værste følelse at sidde med !!

Håber I allesammen kommer godt over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.