Hvilken p-piller tager i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

morethanperfect

Barnepigen skriver:

Jeg ville bare lige høre hvilken p-piller i tager og hvor lang tid i har taget dem?

Jeg tager mini piller da jeg ikke kan tåle p-piller ..

Får nogle der hedder Carazette .. 
De er meget nemmer at huske , for man skal bare tage hver dag uden at holde pause

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Benjamins'mor

Gestonette, har taget dem stort set siden jeg fødte (2 år siden snart).
Men skal over på mini piller når jeg har sluttet denne pakke (kan ikke tåle P-piller).

Anmeld

28. december 2012

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Jeg tager mini piller da jeg ikke kan tåle p-piller ..

Får nogle der hedder Carazette .. 
De er meget nemmer at huske , for man skal bare tage hver dag uden at holde pause

Cerazette - det hedder mine ihvertfald

Anmeld

28. december 2012

Zafir

Ingen!!! - Jeg har prøvet at tage p-piller og fik en voldsom psykisk reaktion på det. - De kaldte det et 'kemisk nervesammenbrud'. Jeg blev indlagt på sygehuset og undersøgt i hovede og mås og til sidst konkluderede en kvindelig læge at det måtte være p-pillerne. Så lod jeg være med at tage dem - og dagen efter sprang jeg ud af sengen og var frisk igen

Siden hen har jeg brugt spiral (IKKE ET HIT for mig) - begge slags og p-ring, som er et hit.

Men da jeg ikke skal have flere børn, havde jeg rigtig meget brug for IKKE at have muligheden og derfor ikke at ende i en situation som hedder: At skulle smide et barn væk... :-S Derfor er jeg blevet stereliseret og er LYKKELIG for det

Anmeld

28. december 2012

Zelinasmor

Tager cileste.. Jeg har altid taget på (øget trang til mad) på P-piller. Så bad om at få nogle hvor det ikke skete. Og har ikke oplevet det.  Har taget dem 7 måneder 

Anmeld

28. december 2012

morethanperfect

Benjamins'mor skriver:

Cerazette - det hedder mine ihvertfald

Anmeld

29. december 2012

Pigent

IsabellaCiinea skriver:

Jamen det vil jeg da sige at du skal så. For mig har det været det bedste valg! =)

Tror jeg vil tag en snak med min læge om det

Anmeld

30. december 2012

BellaCiinea

Barnepigen skriver:

Tror jeg vil tag en snak med min læge om det

Lyder som et godt valg! Hellere en snak for meget, end for lidt

Anmeld

30. december 2012

jydeinden

B&J skriver:

Mit er gestonette og ja hvad der ellers er billigst.. så det svinger mellem 3 forskellige pakker kan ikke huske navnet

samme jeg tager og har taget dem on off siden jeg var 16.. (tager ikke piller når jeg ikke er i forhold )

Anmeld

30. december 2012

CaWi

Tog Cilest i ti år. Så prøvede jeg Yaz, da lægen sagde de måske kunne hjælpe mod de bumser jeg havde. De var så bare næsten tre gange så dyre som Cilest. Og det hjalp ikke en dyt mod bumserne.

Fordi jeg ammede skulle jeg så tage mini-piller. Så jeg tager Cerazette, men har taget fem kilo på efter jeg begyndte på dem, og det irriterer mig at jeg ikke får min mens og derfor skal tage graviditets test for at være sikker på ik at være gravid.

Derfor tager jeg til læge i det nye år, og vil have Cilest igen, som altid har virket for mig, og er billigere end det andet jeg har prøvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.