Hvilken p-piller tager i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken p-piller tager du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.251 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Pigent

Jeg ville bare lige høre hvilken p-piller i tager og hvor lang tid i har taget dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Tranebaer

Femelle/Desorelle/Daisynelle/Marvelon alt efter hvad der er billigst. Oftest er det Daisynelle. Der er præcis samme indhold i dem.

Jeg har taget dem i mange år. Har også haft Lindynette, men de var ikke gode for mig, fik store humørsvingninger. Men jeg tror det er meget individuelt hvordan de forskellige virker på forskellige kroppe.

Anmeld

28. december 2012

B&J

Mit er gestonette og ja hvad der ellers er billigst.. så det svinger mellem 3 forskellige pakker kan ikke huske navnet

Anmeld

28. december 2012

BellaCiinea

Barnepigen skriver:

Jeg ville bare lige høre hvilken p-piller i tager og hvor lang tid i har taget dem?

Tog p-piller (gestonette) igennem 7 år, indtil for 4mdr. siden hvor jeg tog til læge og fik en snak om det osv.

Og vi fik så en masse ting frem.. Jeg må SLET ikke tage p-piller, da jeg lider af slemme migræne anfald. Og derudover så har jeg taget mindst 30kg på i løbet af de år jeg har taget p-piller og har på ingen måde kunne tabe mig, lige meget hvad jeg har gjort.

Så jeg er nu på mini-PE (mener jeg de hedder.. altså mini piller).

Og jeg har ikke haft migræne anfald siden da + jeg har tabt mig 8,5kg efter start på min kostplan (37 dage siden)... er overbevist om at det er kostplanen (self) og så dét at jeg ikke er på p-piller mere, der har gjort det muligt for mig at tabe mig

Anmeld

28. december 2012

Pigent

IsabellaCiinea skriver:

Tog p-piller (gestonette) igennem 7 år, indtil for 4mdr. siden hvor jeg tog til læge og fik en snak om det osv.

Og vi fik så en masse ting frem.. Jeg må SLET ikke tage p-piller, da jeg lider af slemme migræne anfald. Og derudover så har jeg taget mindst 30kg på i løbet af de år jeg har taget p-piller og har på ingen måde kunne tabe mig, lige meget hvad jeg har gjort.

Så jeg er nu på mini-PE (mener jeg de hedder.. altså mini piller).

Og jeg har ikke haft migræne anfald siden da + jeg har tabt mig 8,5kg efter start på min kostplan (37 dage siden)... er overbevist om at det er kostplanen (self) og så dét at jeg ikke er på p-piller mere, der har gjort det muligt for mig at tabe mig

Hvordan er det at tag mini piller i forhold til p-piller?

Har hørt at nogen slet ikke for mens eller at man kan få plet blødning af det. 

Anmeld

28. december 2012

BellaCiinea

Barnepigen skriver:

Hvordan er det at tag mini piller i forhold til p-piller?

Har hørt at nogen slet ikke for mens eller at man kan få plet blødning af det. 

Jeg synes at det er nemt i forhold til p-piller.. Jeg skal ikke tænke på at holde pause, jeg skal bare tage en pille hver evig eneste dag

Jeg har fået en smule pletblødninger, men ellers har det faktisk været rimelig regelmæssigt.

Men jo, det er rigtigt at mange får pletblødninger, og hos nogle udebliver mens. helt.

Det andet gode er, at jeg slet ikk har ondt i maven nu.

Det havde jeg i stor stil da jeg var på p-piller.

Anmeld

28. december 2012

Pigent

IsabellaCiinea skriver:

Jeg synes at det er nemt i forhold til p-piller.. Jeg skal ikke tænke på at holde pause, jeg skal bare tage en pille hver evig eneste dag

Jeg har fået en smule pletblødninger, men ellers har det faktisk været rimelig regelmæssigt.

Men jo, det er rigtigt at mange får pletblødninger, og hos nogle udebliver mens. helt.

Det andet gode er, at jeg slet ikk har ondt i maven nu.

Det havde jeg i stor stil da jeg var på p-piller.

Okay

Jeg har problemer med kvamle på mine p-piller også er der lidt andre ting der gør at jeg vil snak med min læge om mini piller

Anmeld

28. december 2012

BellaCiinea

Barnepigen skriver:

Okay

Jeg har problemer med kvamle på mine p-piller også er der lidt andre ting der gør at jeg vil snak med min læge om mini piller

Jamen det vil jeg da sige at du skal så. For mig har det været det bedste valg! =)

Anmeld

28. december 2012

Clisolka

Barnepigen skriver:

Havde det været for et par måneder siden, så havde jeg stemt  Minero - men jeg stoppede p-pillerne i august da de havde for mange bivirkninger samtidigt med det medicin jeg tager for min diabetes  Jeg havde taget dem i ca 1 år efter jeg fødte min datter. 

Før jeg blev gravid med min datter tog jeg Yasmin, hvilke jeg var meget glad for 

Anmeld

28. december 2012

FrkZier

Barnepigen skriver:

nu tager jeg jo så ikke p-piller mere, men før i tiden tog jeg Yasmin og havde taget dem i ca 6/7 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.