Forandret modermærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

Lady Marion <3

ekebiv skriver:

Jeg får tjekket hele kroppen, mellem tæerne, under fødderne, mellem fingrene- alle steder. Og så mærker de på lymferne på hasen, under armene og i lysken.
Hudlægen kiggede på mærket igennem sådan en slags forstørrelsesglas og han var ikke i tvivl om at det skulle væk med det samme. Det var ujævnt i kanterne og der var farveforskelle, det var ikke så stort igen, vel omkring ½ cm i diameter.jeg protesterede lidt for det var midt i december og jeg er kok så det matchede ikke helt med en sygemelding på det tidspunkt men det var han fløjtende ligeglad med, deet skulle af!!
Jeg kom til på plastiskkirurgisk indenfor en uge, og jeg tror det var max 3 uger senere blev jeg "opereret" for 2. gang.

Så tog de en ret stor luns 2 gang ikke ??  Jeg er selv blevet opereret for hud kræft og optil fandt de et modermærke som de fjernede samtidig med sikkerhedsafstand uden at vide om der var noget , hvilket der viste sig at der ikke var   Jeg bliver også tjekket årligt nu , frygter det lort nu jeg har haft hudkræft (basalcelle)  Har haft taget vildt meget sol . bor du på sjælland ? Tænkte om du blev opereret på Herlev også ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

ekebiv

Lady Marion <3 skriver:

Så tog de en ret stor luns 2 gang ikke ??  Jeg er selv blevet opereret for hud kræft og optil fandt de et modermærke som de fjernede samtidig med sikkerhedsafstand uden at vide om der var noget , hvilket der viste sig at der ikke var   Jeg bliver også tjekket årligt nu , frygter det lort nu jeg har haft hudkræft (basalcelle)  Har haft taget vildt meget sol . bor du på sjælland ? Tænkte om du blev opereret på Herlev også ?

jo de tog en ret stor luns men heldigvis var der ikke tegn på spredning.
Jeg bor i østjylland og blev opereret (og går til kontrol) på Århus universitetshospital

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

ekebiv skriver:

jo de tog en ret stor luns men heldigvis var der ikke tegn på spredning.
Jeg bor i østjylland og blev opereret (og går til kontrol) på Århus universitetshospital

Skønt der ikke var spredning  der er alt for mange der får det i dag , og det drejer sig jo om at opdage det så hurtigt som muligt ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.