Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: jamen helt bestemt...det er da muligt du først kan teste positiv 5+ eller lign. det er jo ikke til at vide før du står i det. Men LANGT de fleste kan teste positiv 4+ så mon ikk også du kan?men så længe mens ikke dukker op er der håb. og tror da de vil følge dig. altså tage blodprøve hvis du går over tid..
jamen helt bestemt...det er da muligt du først kan teste positiv 5+ eller lign. det er jo ikke til at vide før du står i det. Men LANGT de fleste kan teste positiv 4+ så mon ikk også du kan?men så længe mens ikke dukker op er der håb. og tror da de vil følge dig. altså tage blodprøve hvis du går over tid..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elling <3<3 skriver: Ved første iui forsøg kunne jeg først teste positivt 4 dage over tid, og ved 2 forsøg testede jeg meget svagt positivt i starten, og først 3 dage over tid var den "rigtig" positiv
Ved første iui forsøg kunne jeg først teste positivt 4 dage over tid, og ved 2 forsøg testede jeg meget svagt positivt i starten, og først 3 dage over tid var den "rigtig" positiv
Viventerdig skriver: Tak jeg håber, men er begyndt og tabe modet
Tak jeg håber, men er begyndt og tabe modet
Elling <3<3 skriver: Stadig ingen mens?Har du fået taget blodprøve?
Stadig ingen mens?Har du fået taget blodprøve?
elsgaard90@live.dk skriver: Det skulle være meget normalt at teste positiv først efter testdag, men lad endelig vær med at test før, for den kan godt være positiv pga. Æl sprøjte, så først efter 14 dage Held og lykke. Knus
Det skulle være meget normalt at teste positiv først efter testdag, men lad endelig vær med at test før, for den kan godt være positiv pga. Æl sprøjte, så først efter 14 dage Held og lykke. Knus
Viventerdig skriver: Hej den kom igår og på fulde drøn enda .. Vi skal igang med fryseforsøg i denne cyklus
Hej den kom igår og på fulde drøn enda .. Vi skal igang med fryseforsøg i denne cyklus
Elling <3<3 skriver: Øv at den kom Krydser SÅ meget fingre for at denne gang er lykkens gang...Det skal den bare være.
Øv at den kom Krydser SÅ meget fingre for at denne gang er lykkens gang...Det skal den bare være.
Hej
Jeg testede negativ på graviditetstest derhjemme, men testede bragde positiv i blodprøven, og testede først positiv på hjemmetestene nogle dage efter.
til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128