kære ivf'ere, icsi'ere og iui'ere der har prøvet at teste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.116 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Viventerjer

Hej

Har nogle oplevet at de på selve testdag testede negativ men dage eller ugen/uger efter testede positiv.. muligvis pga. For lidt eller langsom udvikling af hcg ??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

quindelist

Viventerdig skriver:

Hej

Har nogle oplevet at de på selve testdag testede negativ men dage eller ugen/uger efter testede positiv.. muligvis pga. For lidt eller langsom udvikling af hcg ??

Knus

Jeg testede negativ på testdagen efter IUI men svagt positiv dagen efter -har en smuk (og meget forkølet) pige på knap 17 mdr idag

Anmeld

28. december 2012

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Hej

Knus

Desværre ikke - min var bragende positiv 4+0 - men krydser alt hvad jeg kan for at den er der for dig 

Anmeld

28. december 2012

Viventerjer

Jeg testede negativ på testdagen efter IUI men svagt positiv dagen efter -har en smuk (og meget forkølet) pige på knap 17 mdr idag

ØJJ det lyder skønt

God bedring med den lille 

Anmeld

28. december 2012

Viventerjer

Britt88 skriver:

Desværre ikke - min var bragende positiv 4+0 - men krydser alt hvad jeg kan for at den er der for dig 

Jeg har ikke Testdag endu, men tænker brevligt hva nu hvis

Anmeld

28. december 2012

Viventerjer

Andre med erfaringer

Anmeld

28. december 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Andre med erfaringer

hvornår er testdag søde?

Anmeld

28. december 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

hvornår er testdag søde?

Først næste fredag tænker bare der jo mange der først kan teste positiv flere dage og uger efter testdag .. så det måtte da også være tilfældet for mange der får hjælp

Anmeld

29. december 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Først næste fredag tænker bare der jo mange der først kan teste positiv flere dage og uger efter testdag .. så det måtte da også være tilfældet for mange der får hjælp

jamen helt bestemt...

det er da muligt du først kan teste positiv 5+ eller lign.

det er jo ikke til at vide før du står i det. Men LANGT de fleste kan teste positiv 4+ så mon ikk også du kan?

men så længe mens ikke dukker op er der håb. og tror da de vil følge dig. altså tage blodprøve hvis du går over tid..

Anmeld

29. december 2012

Elling <3<3

Ved første iui forsøg kunne jeg først teste positivt 4 dage over tid, og ved 2 forsøg testede jeg meget svagt positivt i starten, og først 3 dage over tid var den "rigtig" positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.