Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Har nogle oplevet at de på selve testdag testede negativ men dage eller ugen/uger efter testede positiv.. muligvis pga. For lidt eller langsom udvikling af hcg ?? Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Hej Har nogle oplevet at de på selve testdag testede negativ men dage eller ugen/uger efter testede positiv.. muligvis pga. For lidt eller langsom udvikling af hcg ?? Knus
Desværre ikke - min var bragende positiv 4+0 - men krydser alt hvad jeg kan for at den er der for dig
Jeg testede negativ på testdagen efter IUI men svagt positiv dagen efter -har en smuk (og meget forkølet) pige på knap 17 mdr idag
ØJJ det lyder skønt
God bedring med den lille
Britt88 skriver: Desværre ikke - min var bragende positiv 4+0 - men krydser alt hvad jeg kan for at den er der for dig
Viventerdig skriver: Andre med erfaringer
Andre med erfaringer
Kris89 skriver: hvornår er testdag søde?
hvornår er testdag søde?
Viventerdig skriver: Først næste fredag tænker bare der jo mange der først kan teste positiv flere dage og uger efter testdag .. så det måtte da også være tilfældet for mange der får hjælp
Først næste fredag tænker bare der jo mange der først kan teste positiv flere dage og uger efter testdag .. så det måtte da også være tilfældet for mange der får hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128