Rasende. min mor er ***** (meget langt) og trist-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Sakris

KittyGirl skriver:

Det er nok det mest langt ude jeg længe har læst!!
Jeg havde ikke.. nej.. jeg tror allerede jeg havde pakket mine ting d.23 og smuttet hjem! og spist pasta juleaften og nydt selskabet med min egen lille familie eller taget op til kærestens forældre..

Det der er ... shit...

Er helt sur på dine vegne... :/ De skal bare blande sig udenom!
og puha, hvis din mor havde set hvad min søn har spist juleaften og de to efterfølgende julefrokoster...så havde hun nok lavet en indberetning til kommunen om at vi er dårlige forældre.. for min søn har næsten intet spist...!! Han kan slet ikke komcentrere sig om at spise når der er "gang i den".. han har spist, kiks, pølser, is, chips, en bolle, yoghurt.. ja.. total usundt... Men vi har bare skulle overleve dagene med ham..

Jeg havde iøvrigt også valgt at droppe kontakten til min mor hvis din mor var min mor.. jeg finder mig IKKE i det pis... og hvis hun så meget som viste tegn på den opførsel igen hvis man fik kontakt igen fik hun fingeren.... Det der er hverken godt for dig, dit barn eller din kæreste...!!

Glædelig Jul og god bedring!!! og sender lige et stort knus...

Jeg er målløs, og må melde mig enig her. Stakkels jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

H+S Skjolgborg.

KittyGirl skriver:

Det er nok det mest langt ude jeg længe har læst!!
Jeg havde ikke.. nej.. jeg tror allerede jeg havde pakket mine ting d.23 og smuttet hjem! og spist pasta juleaften og nydt selskabet med min egen lille familie eller taget op til kærestens forældre..

Det der er ... shit...

Er helt sur på dine vegne... :/ De skal bare blande sig udenom!
og puha, hvis din mor havde set hvad min søn har spist juleaften og de to efterfølgende julefrokoster...så havde hun nok lavet en indberetning til kommunen om at vi er dårlige forældre.. for min søn har næsten intet spist...!! Han kan slet ikke komcentrere sig om at spise når der er "gang i den".. han har spist, kiks, pølser, is, chips, en bolle, yoghurt.. ja.. total usundt... Men vi har bare skulle overleve dagene med ham..

Jeg havde iøvrigt også valgt at droppe kontakten til min mor hvis din mor var min mor.. jeg finder mig IKKE i det pis... og hvis hun så meget som viste tegn på den opførsel igen hvis man fik kontakt igen fik hun fingeren.... Det der er hverken godt for dig, dit barn eller din kæreste...!!

Glædelig Jul og god bedring!!! og sender lige et stort knus...

Det sammen mener/have vi gjorte.

Øv jeg føler med dig.

Jeg ville ligge henne på hyllle helt.

Hun glemmer en ting det er jeres søn og ikke hendes barn.

Færdig bum jeres regler,rammer og jer der alene bestemmer over jeres søn/børn ikke hende eller dem.

Så nej du er ikke forkert på den nogle ting skal ens forældre bare ikke blande sig i og skal sgu da forstå i bestemmer og ikke hende.

God nytår håber det blever 1000 gang bedre inden julen.

Jeg var også taget hjem allerede den 23 eller 24 morgen.

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Der er 2 punkter jeg hæfter mig ved.

Sygdom .

Det kunne din mor jo ikke vide.de var vel ikke syge da i kom.?

Her er vi også syge,og kan læse på nettet at der er meget sygdom rundt i landet.

Mhs til din søns middagslur.

Ja så er jeg enig med din mor i at børn skal ikke skrige sig i søvn . . . 

Ved ikke om jeg har misforstået dig,men hvis jeg har så beklager jeg 

Men alt det andet....puha altså...hun går langt over stregen.

Håber du har fået luft,og så tror jeg din mor og dig skal have en lang snak.

Måske duskulle sende det du har skrevet her til hende på mail?

Det med sygdommen,. Jeg irreterer mig blot over man ikke får en sådan ting afvide så man selv kan tage en beslutning om hvor hvidt man vil tage chancen for smitten,. Eller vælge at sende en fin sms eller ringe og sige rigtig god jul,. Det med middagsluren,. Min *** var stille da han blev lagt som han altid er han ligger sig med det samme, normalt sker det meget enormt sjældent vi skal gå derind igen når han er lagt,. Han putter sig pænt,. Og han var også stille oppe ved mor da han blev lagt, og hver gang vi havde været der inde,. Men larm fra enten den ene eller den anden råben og skrigen lige udenfor hans ''soveværelses død'' og fjernsyn skruet meget højt op osv,. Det var det der i store træk gjorde han ikke kunne sove,. Ikke for at udelukke han måske var en smule påvirket af nye omgivelser,. Men han opførte sig som her hjemme efter vi havde puttet ham,. Bortset fra efter en slåskamp imellem mine mindre søskende han bliver utrolig ked og skriger,. Falder med det samme til ro og igen 2 min efter samme kører med enten samme problem eller en anden ''meget larmende ting''

Jeg har overvejet at sende hende et brev,. Men jeg ved hun kun lige vil åbne det for derefter at smide det væk,. Min ældre søster har lavet mange af sådan nogle og jeg har set hvordan mor sidder og siger hvad er det da for noget pjat, det gider jeg ikke engang at læse,. Og hun har også gjort det med mig hvor jeg personligt kom med et brev til hende hvor jeg sad overfor hende,. Hvor hun kiggede på mig efter ca 1 min læsning og smed brevet i skralderen,. Hvordan jeg skulle fange hendes interesse i at lytte på mig aner jeg simpelthen ikke, hun kan end ikke lytte hvad jeg siger når jeg snakker til hende,.

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen,. Er dejligt at vide man ikke er alene,.
Tak for jeres svar.

Anmeld

28. december 2012

Silas&Mille

Jeg har ALDRIG hørt noget lignenede. Fuldstændig respektløst...

Min helt ærlige mening: Drop hende!

Så længe hun ikke respektere dig og din kæreste som forældre så er hun ikke velkommen i jeres hjem og I sætter ikke jeres ben i hendes hjem.

Længere er den ikke. Ja det er din mor, men hun opfører sig bestemt ikke sådan og jeg er ret sikker på at du og din familie få det bedre og mere ro omkring jeres liv.

Var det mig der havde været udsat for det I blev udsat for den 23. så havde jeg pakket vores ting og fundet en måde at komme hjem på. Det er SÅ synd for jeres børn.

Stort til dig

Anmeld

28. december 2012

JustMe

Ud fra hvad du skriver i første indlæg og efterfølgende, lyder det til, at din mor kunne have godt af en verbal opsang efterulgt af handling. Eks. når hun kommenterer maden, så meld klart ud, at hun skal blande sig udenom. Mht. julescenariet, så var jeg kørt hjem allerede efter middagsluren. Jeg ville ganske enkelt ikke holde jul (eller bare befinde mig) et sted, hvor der tages så lidt hensyn til ens barn.

Mht. yoghurten, så behøver du altså ikke undskylde og forklare, at det kun sker 1 gang om måneden. Hvis det er den rette type yoghurt, kan det skam sagtens bruges som morgenmad (min datter får yoghurt med havregryn og frugt HVER morgen, da hun ikke gider havregrød eller brød). Det står endda i Sundhedsstyrelsens pjecer som et forslag til sund og nærende morgenmad. Så stik du bare din mors kritik langt op, hvor solen aldrig skinner

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

Puha, sikke et langt, forvirrende og rodet indlæg. Men du er jo også både syg og emotionelt oppe at køre, og jeg antager, det også virker direkte terapeutisk for dig at få det hele skrevet ned, hvilket er godt! (Du prøver dog at skjule din søns køn, men får skrevet "han" eller "min søn" flere gange. - Blot ment som et venligt hint)   Jeg fik læst det hele igennem og kan sagtens forstå dig!

Jeg havde dælme også lagt moar på is en rum tid efter sådan en episode! Det lyder som om, du godt kan bruge lidt tid til lige at genfinde dig selv og din tillid til dine egne egenskaber som mor efter sådan en omgang rendyrket kanøflen! Det lyder heller ikke, som du selv siger, at det har nogen som helst effekt at sige fra og bede hende respektere at det altså er dig, der er moderen, og derfor kan jeg ikke se, hvad du ellers kan stille op. Hvis hun bare er stædig og bedrevidende, er du lidt på Herrens mark. Allerede da hun truede med kommunen, havde jeg nok selv set alvorligt rødt og losset hende af H til... Jeg tror dog, det er vigtigt at du forklarer hende råt for usødet, præcis hvorfor du vælger at droppe kontakten til hende noget tid, da hun ellers måske bare vil tænke at du opfører dig som en pigesur lille tøs og ikke forstår essensen i problemet. - Det er nu ikke sikkert, hun alligevel tager det alvorligt, det lyder ikke sådan.
Godt at din mand bakker dig op, bed ham evt. om at være lidt mere gavmild med komplimenterne det næste stykke tid, mens du slikker dine sår.

Stort, medfølende kram!  Jeg håber, I får en god nytårsaften og kan finde andre, mere empatiske mennesker, at fejre den sammen med.

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Jeg har ALDRIG hørt noget lignenede. Fuldstændig respektløst...

Min helt ærlige mening: Drop hende!

Så længe hun ikke respektere dig og din kæreste som forældre så er hun ikke velkommen i jeres hjem og I sætter ikke jeres ben i hendes hjem.

Længere er den ikke. Ja det er din mor, men hun opfører sig bestemt ikke sådan og jeg er ret sikker på at du og din familie få det bedre og mere ro omkring jeres liv.

Var det mig der havde været udsat for det I blev udsat for den 23. så havde jeg pakket vores ting og fundet en måde at komme hjem på. Det er SÅ synd for jeres børn.

Stort til dig

Jamen tro mig det ville jeg virkelig gerne,. Men jeg har forsøgt og jeg er simpelthen ikke stærk nok  Jeg er typen der bare slet ikke kan med sådant, jeg ønskede en dejlig familie hvor man havde det godt sammen og ikke vendte hunanden ryggen,. Det svage led i familien,. Desuden ville hun være ligeglad, de andre gange har jeg ikke kunne holde det fordu hun er is kold,. hun kan aldrig indse hun måske har lavet noget forkert og ville aldrig undskylde,.

Mht, ikke at tage hjem d 323-24 morgen så ved jeg ikke hvad stoppede os,. Men nu fotryder vi begge

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Puha, sikke et langt, forvirrende og rodet indlæg. Men du er jo også både syg og emotionelt oppe at køre, og jeg antager, det også virker direkte terapeutisk for dig at få det hele skrevet ned, hvilket er godt! (Du prøver dog at skjule din søns køn, men får skrevet "han" eller "min søn" flere gange. - Blot ment som et venligt hint)   Jeg fik læst det hele igennem og kan sagtens forstå dig!

Jeg havde dælme også lagt moar på is en rum tid efter sådan en episode! Det lyder som om, du godt kan bruge lidt tid til lige at genfinde dig selv og din tillid til dine egne egenskaber som mor efter sådan en omgang rendyrket kanøflen! Det lyder heller ikke, som du selv siger, at det har nogen som helst effekt at sige fra og bede hende respektere at det altså er dig, der er moderen, og derfor kan jeg ikke se, hvad du ellers kan stille op. Hvis hun bare er stædig og bedrevidende, er du lidt på Herrens mark. Allerede da hun truede med kommunen, havde jeg nok selv set alvorligt rødt og losset hende af H til... Jeg tror dog, det er vigtigt at du forklarer hende råt for usødet, præcis hvorfor du vælger at droppe kontakten til hende noget tid, da hun ellers måske bare vil tænke at du opfører dig som en pigesur lille tøs og ikke forstår essensen i problemet. - Det er nu ikke sikkert, hun alligevel tager det alvorligt, det lyder ikke sådan.
Godt at din mand bakker dig op, bed ham evt. om at være lidt mere gavmild med komplimenterne det næste stykke tid, mens du slikker dine sår.

Stort, medfølende kram!  Jeg håber, I får en god nytårsaften og kan finde andre, mere empatiske mennesker, at fejre den sammen med.

Ja jeg fangede den godt i gennemlæsningen efter jeg havde slået den op,. hehe (mindre detalje) ej hihi jeg tror jeg var for hurtig nogle gang

Og i alt det andet du skriver jeg kan kun give dig ret,.! Føler det præcis sådan,.

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Ud fra hvad du skriver i første indlæg og efterfølgende, lyder det til, at din mor kunne have godt af en verbal opsang efterulgt af handling. Eks. når hun kommenterer maden, så meld klart ud, at hun skal blande sig udenom. Mht. julescenariet, så var jeg kørt hjem allerede efter middagsluren. Jeg ville ganske enkelt ikke holde jul (eller bare befinde mig) et sted, hvor der tages så lidt hensyn til ens barn.

Mht. yoghurten, så behøver du altså ikke undskylde og forklare, at det kun sker 1 gang om måneden. Hvis det er den rette type yoghurt, kan det skam sagtens bruges som morgenmad (min datter får yoghurt med havregryn og frugt HVER morgen, da hun ikke gider havregrød eller brød). Det står endda i Sundhedsstyrelsens pjecer som et forslag til sund og nærende morgenmad. Så stik du bare din mors kritik langt op, hvor solen aldrig skinner

Jeg mener selv det ikke skal på bordet for tit,. For det smager jo meget bedre end havergrød
Men han får det som skrevet en gang om mdr okay måske nogle gange mere,. Men pointen var nu,. Jamen ski da,. Ærlig talt så er det ikke hendes ansvar hvilke han får og spise og hun ville aldrig få et ord vedlagt ang hans spisevener,. om han så fik det 24-7 hver dag til morgen så var det vores valg og hvis der var noget kunne hun virkelig sige det pæner,. Som syntes du ikke i skulle prøve noget andet om morgenen,. Jeg syntes simpelthen hendes respektløshed er begyndt at påvirke mig rigtigt dybt og om det er fordi jeg bliver enormt såret eller mest vred og gal,. ved jeg ikke,. men åh jeg hader min situration,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.