Enlig erklæring til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

wamse

Kamulla skriver:

fedt fedt.. så sover jeg meget bedre

Super 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Ayasmor

Kamulla skriver:

absolut ikke... heller ikke den omgang BP man får jan. samt jeg er på SU, så jeg vil skulle droppe uddannelse og ikke kunne betale mine regninger osv.. gab... men har de åbent imorgen???

Hmm, det ved jeg faktisk ikke. Men det er nok Betaling Danmark jeg i grunden skal have fat i, når nu de har overtaget udbetalingen af BFY

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

Carl-Emil's mor skriver:

Iii. Er det ordinært og ekstra ordinært tillæg du mener?? nu bliver jeg super nervøs:/

ja alt enlig tillæg... og min forsørger SU osv afhænger af jeg erklærer mig enlig til tiden.. ellers kan jeg først det til næste kvatal.. = fucked

Anmeld

27. december 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

ja alt enlig tillæg... og min forsørger SU osv afhænger af jeg erklærer mig enlig til tiden.. ellers kan jeg først det til næste kvatal.. = fucked

Puuuha det må gøres imorgen når man er ved computeren så.. Jeg frygter lige nu for enlig su for kan først søge en måned før jeg starter op igen :/

Anmeld

27. december 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

Puuuha det må gøres imorgen når man er ved computeren så.. Jeg frygter lige nu for enlig su for kan først søge en måned før jeg starter op igen :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.