Enlig erklæring til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Kamulla

Når man er enlig og får enlig støtte, så skal man 1 gang hvert år bekræfte at man stadig er alene.. gør man ikke dette, får man ikke støtten og kan først få det 3 mdr efter.. = katastrofe herhjemme!!

Nå.. sagen er jeg ikke ved om jeg har drømt eller faktisk har modtaget sådan et brev med at det er ved at være tid.. så vil logge ind på borger i en hulens fart for at gøre det.. (brugte borger.dk sidst) men de har lavet det om, og aner ikke hvordan man bekræfter det nu.. nogle der ved det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Ayasmor

Jeg har godt studset over, at jeg i år ikke har fået noget brev om det. Sidste år fik jeg brev, hvori der stod, at jeg kunne "godkende" på nettet, hvilket jeg gjorde, men har som sagt intet modtaget i år. Må vist hellere ringe på kommunen imorgen tidlig. Jeg har bestemt ikke råd til at miste den indtægt i lige præcis den mdr. jeg bliver færdiguddannet og derfor står uden indtægt måneden efter.

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

absolut ikke... heller ikke den omgang BP man får jan. samt jeg er på SU, så jeg vil skulle droppe uddannelse og ikke kunne betale mine regninger osv.. gab... men har de åbent imorgen???

Anmeld

27. december 2012

wamse

Kamulla skriver:

absolut ikke... heller ikke den omgang BP man får jan. samt jeg er på SU, så jeg vil skulle droppe uddannelse og ikke kunne betale mine regninger osv.. gab... men har de åbent imorgen???

Det er udbetaling danmark, der har overtaget betalingen ikke? I så fald har de åben i morgen, for jeg snakkede med dem i dag

Men nu sidder jeg sgu da også, og bliver helt nervøs for det

Anmeld

27. december 2012

wamse

Kamulla skriver:

Har lige læst mig frem til at det først kommer i april 2013 at vi skal underskrive erklæringen

https://www.borger.dk/Sider/Boernetilskud-enlige.aspx

Ved ikke om jeg kan linke, har lavet et eller andet crap med min pc 

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

wamse skriver:

Har lige læst mig frem til at det først kommer i april 2013 at vi skal underskrive erklæringen

https://www.borger.dk/Sider/Boernetilskud-enlige.aspx

Ved ikke om jeg kan linke, har lavet et eller andet crap med min pc 

jo de har taget over.. men da jeg gik under fanen kontakt så koksede den og meldte fejl.. så kunne ikke se om de havde åbent imorgen... er du sikker på det gælder alle??? aner jeg ikke efter det er skiftet til dem..

kan ikke se det via dit link.. den viser bare en side med en masse links som jeg har været inde på en masse gange

Anmeld

27. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kamulla skriver:

Når man er enlig og får enlig støtte, så skal man 1 gang hvert år bekræfte at man stadig er alene.. gør man ikke dette, får man ikke støtten og kan først få det 3 mdr efter.. = katastrofe herhjemme!!

Nå.. sagen er jeg ikke ved om jeg har drømt eller faktisk har modtaget sådan et brev med at det er ved at være tid.. så vil logge ind på borger i en hulens fart for at gøre det.. (brugte borger.dk sidst) men de har lavet det om, og aner ikke hvordan man bekræfter det nu.. nogle der ved det???

Sidste år modtog jeg først brevet laaaaangt inde i det nye år, vi snakker marts/ april. Det eneste jeg pt har modtaget fra kommunen (Viborg) er at jeg stadig har 100% øko pasningsplads..

Anmeld

27. december 2012

wamse

Kamulla skriver:

jo de har taget over.. men da jeg gik under fanen kontakt så koksede den og meldte fejl.. så kunne ikke se om de havde åbent imorgen... er du sikker på det gælder alle??? aner jeg ikke efter det er skiftet til dem..

kan ikke se det via dit link.. den viser bare en side med en masse links som jeg har været inde på en masse gange

du skal ind under fanen: Hvorfor får jeg ikke længere børnetilskuddet. 

Punkt nr. 2 står det, hvornår man skal udfylde sedlen. Alle får fra udbetaling danmark nu 

Anmeld

27. december 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

Iii. Er det ordinært og ekstra ordinært tillæg du mener?? nu bliver jeg super nervøs:/

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

wamse skriver:

du skal ind under fanen: Hvorfor får jeg ikke længere børnetilskuddet. 

Punkt nr. 2 står det, hvornår man skal udfylde sedlen. Alle får fra udbetaling danmark nu 

fedt fedt.. så sover jeg meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.