At møde sygeplejersken i Bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ej puha, hvad skal jeg sige til hende??

Som det er... "Jeg så dig godt nede i bilka, jeg ved ikke om du så mig, men jeg fik det bare så mærkeligt med det." 

Hun har sikkert prøvet det før... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Anonym trådstarter

Som det er... "Jeg så dig godt nede i bilka, jeg ved ikke om du så mig, men jeg fik det bare så mærkeligt med det." 

Hun har sikkert prøvet det før... 

Det kan jeg ikke få mig til hun kan jo heller ikke gøre noget ved det?

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej nej hun hilste ikke overhovedet, og det gjorde vi jo heller ikke - jeg kan virkelig ikke forstå at min krop reagerer sådan som den gør..
Tænker at jeg garanteret også får en helt vild akavet følelse i kroppen, hvis det er hende der tager i mod os næsten gang! Kan bliver helt nervøs for at hun siger: "Nå I var også i Bilka for at handle ind til nytår?"

Kroppen reagerer ikke altid logisk det kan man ikke styre!

Jeg er helt sikker på, at hun slet ikke siger noget, så det skal du slet ikke være nervøs for

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kroppen reagerer ikke altid logisk det kan man ikke styre!

Jeg er helt sikker på, at hun slet ikke siger noget, så det skal du slet ikke være nervøs for

Nej det kan godt være "jeg" gør mere ud af det end det er - men shit jeg har det bare så underligt med det..

Bliver også ved med at spørge mig selv "så hun mon os", "genkendte hun os mon", "hvad tænkte hun" osv..

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej det kan godt være "jeg" gør mere ud af det end det er - men shit jeg har det bare så underligt med det..

Bliver også ved med at spørge mig selv "så hun mon os", "genkendte hun os mon", "hvad tænkte hun" osv..

Det er nogle gange mærkeligt som kroppen reagerer...

Jeg tror godt jeg kan svare på, hvad hun tænkte hvis hun så jer mit bedste bud er "de er nok også ude og handle til nytår"

Jeg tror bare du skal give dig selv lov til at have det sådan, for det er jo sådan du har det, det er ikke til at lave om på

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er nogle gange mærkeligt som kroppen reagerer...

Jeg tror godt jeg kan svare på, hvad hun tænkte hvis hun så jer mit bedste bud er "de er nok også ude og handle til nytår"

Jeg tror bare du skal give dig selv lov til at have det sådan, for det er jo sådan du har det, det er ikke til at lave om på

Du har nok ret, men føj det er da ret træls at have det sådan.

Jeg tror på at jeg blev lidt bleg i ansigtet, og så da jeg så mit snit til det begyndte jeg bare at gå væk med vognen.

Kiggede i vognen og tænkte, hmm... Gad vide hvor meget af dette jeg burde tage op, for at skabe det bedste miljø i min krop.. Ork! Ej altså alle de tanker, dårlig samvittighed osv.

Tror også bare det hele bunder i at man lige blev mindet om hvorfor man ved hvem hun er, og at man skal se hende igen fordi...............

Anmeld

27. december 2012

Moma

Kender godt følelsen. Jeg har mødt min læge et par gange i et super marked. Fandt ud af, at hun også handler ind lørdag morgen. Jeg handler så ikke i den burik lørdag moegen/formiddag mere . . . Pjattet men sådan er det. 

Hun hilste pænt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.